Onkyo HT-S6305 set (508 versterker)
Ik heb enkele vragen over deze set die ik zelf heb.
Allereerst ben ik er zeer tevreden over. Deze set geeft voor mij een goed geluidje
in games en in films. Maar als ik muziek via youtube luister kraken de voorste boxen soms,
zelfs alshij heel zacht staat. Ik heb met verschillende instellingen dit proberen op te lossen
maar het helpt niet. Gewoon een cd of hd high kwaliteit muziek klinkt verder goed.
Verder snap ik de instellingen voor de bas niet echt. Je kunt bepaalde HZ instellen wat met de rest van de
boxen heeft te maken. Maar ik snap niet echt op hoeveel hz mijn woofer moet staan zodat
het zamen met mijn boxen één is. Ik heb hem momenteel op 80hz staan.
Dit zijn verder de spec van de boxen set en woofer
HTP-638 5.1-Channel Home Cinema Speaker System
SKF-538 Full-Range Bass Reflex Front Speakers
8 cm Cone
Max. Input Power: 120 W
Gloss Finished
Magnetically Shielded
SKC-538 Full-Range Bass Reflex Center Speaker
8 cm Cone
Gloss Finished
Magnetically Shielded
SKR-538 Full-Range Bass Reflex Surround Speakers
8 cm Cone
Gloss Finished
Note: All speakers feature an impedance of 6 Ohms, color-coded speaker terminals and cable, and wall-mounting capability.
SKW-501E Bass Reflex Powered Subwoofer
20 cm Cone
Max. Output Power: 150 W (Dynamic power)
Down-Firing
Output Level Control
Verder vraag ik mij ook af hoe ik de dynamic EQ kan gebruiken zondr audysse te activeren.
Ik vind namelijk de dynamic erg handing het maakt de muziek en films net ff wat voller als het
niet lekker klinkt van zich zelf. Dit eingelijk omdat ik de instellingen zelf in wil stellen, en niet door audysse
laten doen. Of is de eenige optie audysse laten draaien en zelf de instellingen trug zetten, en vandaaruit
zelf de boel instellen?
Dit waren zo'n beetje mijn vragen
Ik heb enkele vragen over deze set die ik zelf heb.
Allereerst ben ik er zeer tevreden over. Deze set geeft voor mij een goed geluidje
in games en in films. Maar als ik muziek via youtube luister kraken de voorste boxen soms,
zelfs alshij heel zacht staat. Ik heb met verschillende instellingen dit proberen op te lossen
maar het helpt niet. Gewoon een cd of hd high kwaliteit muziek klinkt verder goed.
Verder snap ik de instellingen voor de bas niet echt. Je kunt bepaalde HZ instellen wat met de rest van de
boxen heeft te maken. Maar ik snap niet echt op hoeveel hz mijn woofer moet staan zodat
het zamen met mijn boxen één is. Ik heb hem momenteel op 80hz staan.
Dit zijn verder de spec van de boxen set en woofer
HTP-638 5.1-Channel Home Cinema Speaker System
SKF-538 Full-Range Bass Reflex Front Speakers
8 cm Cone
Gloss Finished
Magnetically Shielded
SKC-538 Full-Range Bass Reflex Center Speaker
8 cm Cone
Gloss Finished
Magnetically Shielded
SKR-538 Full-Range Bass Reflex Surround Speakers
8 cm Cone
Gloss Finished
Note: All speakers feature an impedance of 6 Ohms, color-coded speaker terminals and cable, and wall-mounting capability.
SKW-501E Bass Reflex Powered Subwoofer
20 cm Cone
Max. Output Power: 150 W (Dynamic power)
Down-Firing
Output Level Control
Verder vraag ik mij ook af hoe ik de dynamic EQ kan gebruiken zondr audysse te activeren.
Ik vind namelijk de dynamic erg handing het maakt de muziek en films net ff wat voller als het
niet lekker klinkt van zich zelf. Dit eingelijk omdat ik de instellingen zelf in wil stellen, en niet door audysse
laten doen. Of is de eenige optie audysse laten draaien en zelf de instellingen trug zetten, en vandaaruit
zelf de boel instellen?
Dit waren zo'n beetje mijn vragen