Ik ben op zoek naar een tablet computer voor een invalide man. Hij heeft namelijk een hersenbloeding gehad is nu erg slecht te verstaan. Meeste communicatie verloopt via zijn vrouw. Nu hebben wij in de familie aardig wat geld bij elkaar gelegd voor een degelijke tablet pc. Echter nu met de CES op zijn einde zie ik door de bomen het bos niet meer.
Echter zijn de meeste tablet uitgerust met Android waarvan ik niet weet in hoeverre het mogelijk is om onderstaande taken uittevoeren. Wie heeft een tip/idee/zelfde soort ervaring en wil mij helpen?
Eisen aan de tablet:
1. mailen, tikken op touch screen zodat de tekst zichtbaar word voor hem en diegene die met hem aan het "praten" is
2. het groter laten worden van tekst en foto's, (wat je met een iphone ook hebt,) maar dan groter dus. Hij is ook beperkt in het zien door dubbelbeelden.(afgeplakt oog met een prisma.)
3. Het moet niet te zwaar zijn omdat hij weinig kan oppakken.
4. Hij is gewent om alles met windows te doen, dus windows kan makkelijk zijn
Alvast bedankt.
Echter zijn de meeste tablet uitgerust met Android waarvan ik niet weet in hoeverre het mogelijk is om onderstaande taken uittevoeren. Wie heeft een tip/idee/zelfde soort ervaring en wil mij helpen?
Eisen aan de tablet:
1. mailen, tikken op touch screen zodat de tekst zichtbaar word voor hem en diegene die met hem aan het "praten" is
2. het groter laten worden van tekst en foto's, (wat je met een iphone ook hebt,) maar dan groter dus. Hij is ook beperkt in het zien door dubbelbeelden.(afgeplakt oog met een prisma.)
3. Het moet niet te zwaar zijn omdat hij weinig kan oppakken.
4. Hij is gewent om alles met windows te doen, dus windows kan makkelijk zijn
Alvast bedankt.