Bekijk myReact van Mario75Bekijk de gallery van Mario75Berichten: 2
Reg. datum: 09 januari 2011
--------------------------------------------------------------------------------
Goede nacht,
Ik ben nieuw hier.
Ik heb een probleem met mijn Marantz Reciever SR5004.
Vet ding hoor, alleen heeft hij een rare eigenschap.
Als alles uitstaat, maar wel stanby, springt hij een paar keer per dag spontaan aan.
Telkens op een ander tijstip. Soms maar 10 sec. en dan gaat hij vanzelf uit.
Maar soms ook voor 10 min. waar hij weer vanzelf uitgaat.
Alles is zo aangesloten dat als ik mijn LED tv aanzet via afstandbediening alles aangaat.
Ik kan dus ook niet de radio luisteren zonder dat ik eerst mijn tv heb aangezet!
Heb hem laten aansluiten door een monteur van BCC, ben zelf niet technisch ingesteld, eerder lui dus!
Heb al een Marantz monteur aan de lijn gehad, 20 min. allemaal instellingen nagekeken, maar hij kon ook niks vinden. Hij dacht dat het aan de afstandbediening zou kunnen liggen???
Wie kent dit probleem of heeft hier misschien een oplossing voor!
Thanx alvast!
Gr. Mario
Reg. datum: 09 januari 2011
--------------------------------------------------------------------------------
Goede nacht,
Ik ben nieuw hier.
Ik heb een probleem met mijn Marantz Reciever SR5004.
Vet ding hoor, alleen heeft hij een rare eigenschap.
Als alles uitstaat, maar wel stanby, springt hij een paar keer per dag spontaan aan.
Telkens op een ander tijstip. Soms maar 10 sec. en dan gaat hij vanzelf uit.
Maar soms ook voor 10 min. waar hij weer vanzelf uitgaat.
Alles is zo aangesloten dat als ik mijn LED tv aanzet via afstandbediening alles aangaat.
Ik kan dus ook niet de radio luisteren zonder dat ik eerst mijn tv heb aangezet!
Heb hem laten aansluiten door een monteur van BCC, ben zelf niet technisch ingesteld, eerder lui dus!
Heb al een Marantz monteur aan de lijn gehad, 20 min. allemaal instellingen nagekeken, maar hij kon ook niks vinden. Hij dacht dat het aan de afstandbediening zou kunnen liggen???
Wie kent dit probleem of heeft hier misschien een oplossing voor!
Thanx alvast!
Gr. Mario