Sennheiser VMX 100 en iPhone 4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-10 23:13
Hallo,
Mijn Sennheiser VMX 100 bluetooth headset werkte perfect met mijn iPhone 3GS. Echter nu ik ben overgestapt op de iPhone 4 (4.2.1.) krijg ik deze niet gekoppeld aan de VMX 100. Zijn hier oplossingen voor en meer mensen met dit probleem?
Gr.

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:53
[verwijderd]

[ Voor 131% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
Mar.tin schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:40:
Is toevallig je 3gs nog gekoppeld aan je 4? Alsin, dat de 3gs nog aanstaat en nog een koppeling heeft?
Nee, de 3gs is niet meer in mijn bezit. Dat lukt niet meer.

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:24

KoudeAardbei

Moderator

Geprobeerd door middel van het boekje alle stappen door te nemen?
Weet dat de gemiddelde tweaker een typische eindgebruiker is, dus ga er standaard niet van uit dat het boekje word gelezen.

Neem aan dat na reset van het oortje het gewoon moet werken, qua bluetooth verschilt de 4 eigenlijk niet t.o.v. de 3GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
KoudeAardbei schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:17:
Geprobeerd door middel van het boekje alle stappen door te nemen?
Weet dat de gemiddelde tweaker een typische eindgebruiker is, dus ga er standaard niet van uit dat het boekje word gelezen.

Neem aan dat na reset van het oortje het gewoon moet werken, qua bluetooth verschilt de 4 eigenlijk niet t.o.v. de 3GS
Hi,
Je hebt me geweldig geholpen, via de sennheiser site erachter gekomen hoe je headset een reset kan geven. Die uitgevoerd en werkt als een zonnetje, geweldige headset trouwens die VMX100.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:24

KoudeAardbei

Moderator

mcmiles schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:59:
[...]

Hi,
Je hebt me geweldig geholpen, via de sennheiser site erachter gekomen hoe je headset een reset kan geven. Die uitgevoerd en werkt als een zonnetje, geweldige headset trouwens die VMX100.
Thanks!
Geen dank ;)
mocht je in de toekomst nog vragen hebben over reparatie of andere iPhone vragen moet je maar even mailen of DM'en!
Pagina: 1