[ATI 5770 en Boinc]Welk project?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
In het verleden draaide ik de Collatz Conjecture op mijn ATI 5770. Dit project heeft er echter al een paar dagen last van dat de servers down zijn. Gevolg is dat m'n ATI kaart uit z'n neus staat te eten als ik geen game speel.

Nu heb ik al een aantal projecten geprobeerd:
1. Milkyway@home Helaas geeft dit project aan niet op m'n ATI kaart te kunnen draaien:
1/9/2011 19:39:26 Milkyway@home Message from server: An ATI GPU supporting double precision math is required

Zo oud is mijn ATI 5770 toch niet? Of heb je voor Milkyway@home echt een videokaart van 300 euro nodig?

2. Primegrid. Gelukkig die doet het wel, maar ik merk een hele kleine vertraging in alles wat ik doe als dit project draait op mijn ATI kaart. Collatz had hier geen last van. Die vertraging is super klein, maar wel irritant. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

3. DNETC draait gelukkig zonder problemen

Weet iemand hoe ik de problemen met Primegrid en Milkyway kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 19:56
MilkyWay vereist inderdaad double precision. De 5770 is single precision, dus dat houdt op. Primegrid heb ik ooit een paar WU's gedraaid, ik had toen geen merkbare vertraging.

Binnenkort (deze maand zeggen ze op hun forum) komt GPUgrid met een ATI versie, welke tevreden is met single precision. POEM werkt ook aan een single precision GPU versie, daar is nog geen releasedate van bekend.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 11:54
Hmmm op 1 of andere manier deed collatz al een paar maanden niks met mijn 5870 (driverupdate schuldig? of de 9800GT die ernaast hangt die m "onzichtbaar" maakt).Die pakt alleen de cuda kaart :/

Collatz is inderdaad al een tijdje vrij "inactief" kwa pakketten

primegrid net even erbij gepakt, maar die pakt ook alleen mn cuda kaart...

Heb r geen zin in maar zal deze pc ooit een keer opnieuw moeten installeren:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktkaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:43

ktkaas

Mobile netwerk fixer

Collatz is weer werkende. Bij mij iig al wel. Ik heb met mijn ati 4550 al het een en ander te verwerken gekregen.

Field Service Engineer Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 11:54
heb ze ook binnen voor de cpu... gpu lijkt niet bekend te zijn...
zucht... en dat alleen om physx te hebben voor een spel wat ik nooit meer speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Klein beetje info, wanneer je dnetc@home draait onder BOINC dan zorg je er wel voor dat in de statistieken van distributed.net de punten bij het team dnetc@home komen in plaats van DPC. Dit voor het geval je dit niet weet. Er is communicatie over geweest met distributed.net maar die staan vooralsnog niet te popelen om dit aan te pakken.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.stanneveld
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-03 07:27
(jarig!)
Daarom maar gestopt na 4mil ofzo Xaverius.
No way dat ik NC's (noisy cow's) mooie score om zeep ga helpen met een boinc poorts.
Die leeden jaaren 100'en computertjes erop gehad en een paar poolen die het om zeep helpen.
(heb momenteel 14 GPU's draaien met 40mil per maand)

Primegird doet het momenteel voor mij :P
Maar zodra er nieuwe GPU projectjes bij komen nemen we dat meteen mee good voor de DPC Vault :P

(ben trouwens zelf aan het werken voor een rc5-72 poortje met boinc
dnetc@home gebruikt ook gewoon de zelfde exe als de normale rc5-72 GPU client)

[ Voor 15% gewijzigd door r.stanneveld op 11-01-2011 03:39 ]

Pagina: 1