SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Een kleine bump, niemand die hier ervaring mee heeft? Support van Panasonic zelf is ook vrij slecht, nog steeds geen reactie over gehad. Is toch wel een vrij cruciaal iets voor ons.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gebruik je HD Writer voor het overbrengen van de filmbestanden? Ik heb zelf een HDC-SD700, en mijn ervaring is dat HD Writer alles netjes in mapjes onderbrengt op datum. Hoe heb je de oude bestanden verwijderd?
De handleiding is overigens prima te downloaden op de Panasonic site: http://www.panasonic.nl/h...323/index.html#anker_3323
De handleiding is overigens prima te downloaden op de Panasonic site: http://www.panasonic.nl/h...323/index.html#anker_3323
Handleiding werkt nu wel, destijds werkte dat niet en kreeg ik gewoon een error. Maar in de handleiding is er niks over te vinden.
Ik gebruik niet HD Writer maar ik gebruik Pinnacle. Wij willen het echter niet in mappen hebben op basis van datum van opname maar het in catagorieen onderverdelen. Dat werkt prima behalve dat de camera gewoon opnieuw begint de tellen.
Heb de oude bestanden verwijderd door via de camera alle video scene's te verwijderen.
Ik gebruik niet HD Writer maar ik gebruik Pinnacle. Wij willen het echter niet in mappen hebben op basis van datum van opname maar het in catagorieen onderverdelen. Dat werkt prima behalve dat de camera gewoon opnieuw begint de tellen.
Heb de oude bestanden verwijderd door via de camera alle video scene's te verwijderen.
Panasonic adviseert zelf om HD Writer te gebruiken om de bestanden over te zetten. HD Writer hernoemt de bestanden dan zelf in een vorm die meta-informatie bevat over datum en tijd. Wellicht eens proberen? Het programma wordt meegeleverd met de camera.
Daarna kun je zonder problemen de bestanden ordenen en sorteren zoals je wil, ik doe dat zelf ook, en gebruik dan Premiere Elements om e.e.a. te bewerken. Nooit problemen gehad met herkenning van de bestanden.
Aan het opnieuw beginnen met tellen is volgens mij niets te doen, je kunt daar niets aan instellen op de camera.
Daarna kun je zonder problemen de bestanden ordenen en sorteren zoals je wil, ik doe dat zelf ook, en gebruik dan Premiere Elements om e.e.a. te bewerken. Nooit problemen gehad met herkenning van de bestanden.
Aan het opnieuw beginnen met tellen is volgens mij niets te doen, je kunt daar niets aan instellen op de camera.
[ Voor 22% gewijzigd door mmulders op 12-01-2011 12:37 ]
Dan zal ik dat proberen, wel een gigantische misser zeg. Dat zo'n simpele functionaliteit niet gewoon in de camera zit
Misschien kun je dit als workaround gebruiken: als je nu steeds als het geheugen van de camera bijna vol is het laatst gemaakte videobestand op de camera laat staan, en de rest wist? Ik vermoed dat de camera dan wel doornummert.
Pagina: 1