Hoi mensen.
Ik merk steeds vaker op dat, wanneer ik zoek na reviews en relevante informatie over producten google er een handje van heeft de zoekresultaten eerst eens te beginnen met 30 totaal nutteloze sites.
Een voorbeeld hiervan kwam ik vandaag weer tegen.
Ik ben opzoek naar informatie over luidsprekers...om precies te zijn Scandyna's ( the drop )
Vervolgens begin ik te googlen en wordt ik doodgegooigd met sites van :
www.vergelijk.nl , vergelijk.be , beslist.nl , elcheapo.nl etc..etc.
Als ik die aanklik blijkt er gewoon niets aan informatie te staan !
Hier wordt ik dus heelemaal gestoord van.
Nu zoek ik al standaard op bijvoorbeeld "scandyna the drop -vergelijk.nl -vergelijk.be - beslist.nl etc..."
dus, grootendeels wordt die kansloze troep al niet meer weergegeven.
Maar, er moet toch een manier zijn om de zoekresultaten te filteren zodat dit bij voorbaat al wordt weggelaten ... middels een scriptje ofzo ?
Wie o wie heeft er een oplossing voor dit ?
Ik kan me dan ook haast niet voorstellen dat ik de enigste ben die zich hier kapot aan ergert.
Ik merk steeds vaker op dat, wanneer ik zoek na reviews en relevante informatie over producten google er een handje van heeft de zoekresultaten eerst eens te beginnen met 30 totaal nutteloze sites.
Een voorbeeld hiervan kwam ik vandaag weer tegen.
Ik ben opzoek naar informatie over luidsprekers...om precies te zijn Scandyna's ( the drop )
Vervolgens begin ik te googlen en wordt ik doodgegooigd met sites van :
www.vergelijk.nl , vergelijk.be , beslist.nl , elcheapo.nl etc..etc.
Als ik die aanklik blijkt er gewoon niets aan informatie te staan !
Hier wordt ik dus heelemaal gestoord van.
Nu zoek ik al standaard op bijvoorbeeld "scandyna the drop -vergelijk.nl -vergelijk.be - beslist.nl etc..."
dus, grootendeels wordt die kansloze troep al niet meer weergegeven.
Maar, er moet toch een manier zijn om de zoekresultaten te filteren zodat dit bij voorbaat al wordt weggelaten ... middels een scriptje ofzo ?
Wie o wie heeft er een oplossing voor dit ?
Ik kan me dan ook haast niet voorstellen dat ik de enigste ben die zich hier kapot aan ergert.