AMD 6970 Eyefinity probleem

Pagina: 1
Acties:

• greedseed
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-08-2021
Hallo allemaal
ik heb een probleem met men nieuwe 6970.

Ik heb een 6970 en 3 Samsung Syncmaster P2550's

eentje op HDMI
eentje op DVI
eentje op Minidisplay port met dongle van apple

ik kan altijd 2 schermen met elkaar laten werken dat is geen probleem zelfs in eyefinity werken
maar ik kan geen 3de scherm er aan toe voegen of doen werken

een van de schermen is altijd uitgeschakeld en als ik hem inschakel gaat een andere uit ?

dankje

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:06
greedseed schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:45:
Hallo allemaal
ik heb een probleem met men nieuwe 6970.

Ik heb een 6970 en 3 Samsung Syncmaster P2550's

eentje op HDMI
eentje op DVI
eentje op Minidisplay port met dongle van apple

ik kan altijd 2 schermen met elkaar laten werken dat is geen probleem zelfs in eyefinity werken
maar ik kan geen 3de scherm er aan toe voegen of doen werken

een van de schermen is altijd uitgeschakeld en als ik hem inschakel gaat een andere uit ?

dankje
Passieve dongle van Apple? Ik gok van wel. Je hebt een van deze nodig: pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter

• greedseed
dan moet ik nog is een minidisp naar disp kapen ook ?

• greedseed

• greedseed
oke laatste vraag zou deze ook werken ? http://www.alternate.be/h...l1=Toebehoren&l2=Adapters

Club 3D Adapter Mini-DisplayPort op DVI-D (18+1) (Retail, Aktief, Single-Link)

• Marc Rademaker
greedseed schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:13:
oke laatste vraag zou deze ook werken ? http://www.alternate.be/h...l1=Toebehoren&l2=Adapters

Club 3D Adapter Mini-DisplayPort op DVI-D (18+1) (Retail, Aktief, Single-Link)
Ja, maar waarom? Die van XFX is goedkoper?

• greedseed
ja die XFX kan ik niet krijgen in de BE shop en anders moet ik toch veel meer zendkoste betalen

• Marc Rademaker
greedseed schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:20:
ja die XFX kan ik niet krijgen in de BE shop en anders moet ik toch veel meer zendkoste betalen
Lijkt me duidelijk dan!

Veel plezier met je Eyefinity-setup, ik heb mijn drie schermen nu al een tijdje staan, ik gok een half jaartje. Ik gebruik het wel minder dan in het begin, maar ik gebruik het nog steeds. Soms is het weer erg cool als er een nieuw spel uitkomt, soms werkt het niet helemaal, zoals bij The Witcher bijvoorbeeld, dat ik voor 5 euro kocht tijdens de Steam-deals. Ook voor mn werk blijft het een verademing :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marc Rademaker op 09-01-2011 21:48 ]

• greedseed
ohh ik ga hem hard gebruiken zeker voor black ops en de nieuwe hawx 2 :D kan niet wachten tot dinsdag

• Marc Rademaker
greedseed schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:52:
ohh ik ga hem hard gebruiken zeker voor black ops en de nieuwe hawx 2 :D kan niet wachten tot dinsdag
Voor Black Ops heb je deze nodig, mocht je het nog niet kennen:

http://www.widescreengami...iewtopic.php?f=61&t=11529

Er wordt gewaarschuwd voor VAC bans, maar ik heb er nog geen last van gehad. Ik betwijfel wel of een enkele 6960 snel genoeg is voor zo'n hoge resolutie, met name online.

• greedseed
jha werkt dus nu nog niet eh pff .... heb nu die nogel en nog nix

• Marc Rademaker
Dus nu heb je twee monitoren aangesloten via DVI, en een van de monitoren zit op een minidisplayport, die je met de actieve adapter om hebt getoverd naar een DVI-stekker? Je hebt twee mini-displayports, dus probeer de ander ook eens?

En een van je schermen gaat simpelweg niet aan? Ik heb dat met mijn HD 5970 gehad. Ik hoefde alleen maar even met de poorten te spelen, dus een van mn schermen op een andere poort etcetera.

• greedseed
heb het gevonde ik mag dus geen HDMI kabel gebruiken hij moet in de DVI zitten

• greedseed
hej marc ik heb nu hem een beetje zitten spelen met die widescreen fix
maar ik heb nog een probleem bij black ops staat mijn menu scherm eigenlijk te ver naar links deels op linkse beeld en kan dus geen menus openen zoals servers enzo
heb ergens iets fout gedaan :S

• Marc Rademaker
greedseed schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:33:
hej marc ik heb nu hem een beetje zitten spelen met die widescreen fix
maar ik heb nog een probleem bij black ops staat mijn menu scherm eigenlijk te ver naar links deels op linkse beeld en kan dus geen menus openen zoals servers enzo
heb ergens iets fout gedaan :S
Nee, niks fout gedaan, dat probleem heb ik ook. In plaats van de muis gebruiken, moet je enter gebruiken. Heel simpel eigenlijk :P In het server-menu werkt je muis weer naar behoren en kun je gewoon aan de slag.

Je kunt de fix ook even uitgeschakeld laten en dan servers kiezen, als ik me niet vergis. Vervolgens schakel je dan de fix in.

• greedseed
wat is de uit knop dan voor de tool heb alleen een aan knop xD

• Marc Rademaker
greedseed schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:13:
wat is de uit knop dan voor de tool heb alleen een aan knop xD
Dezelfde knop als de aan-knop :P Je kunt zelf een combinatie instellen en daarmee zet je de fix zowel aan als uit...

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47
greedseed schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:48:
heb het gevonde ik mag dus geen HDMI kabel gebruiken hij moet in de DVI zitten
Mocht je 2 DVI en 1 HDMI connectors op je kaart hebben zitten dan heb je net de verkeerde DVI voor je andere scherm gebruikt, aangezien één van de DVI conectors z'n aansluitingen deelt met de HDMI connector.

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:58
greedseed schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:45:
...een van de schermen is altijd uitgeschakeld en als ik hem inschakel gaat een andere uit ?

dankje
Dus je hebt alle 3 de schermen zien werken? dit wil zeggen dat de mini-DP naar DVI adapter goed werkt.
daarom moet je het toch zoeken in je CCC.

kun je dit bevestigen? want dan zijn we van de onzinige DP-DVI adapter discussie af, en kunnen we sneller een oplossing voor je bedenken.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

• greedseed
het werkt all heb gewoon een active dongel gaan kopen :)

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:58
Mooi zo,

Dan weten we ook gelijk dat Mini-DP naar DVI van apple niet werkt op een 6970.
Mogen we weten welke dongle je hebt gekocht??

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 01:19
Sandertje03 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:14:
Mooi zo,

Dan weten we ook gelijk dat Mini-DP naar DVI van apple niet werkt op een 6970.
Mogen we weten welke dongle je hebt gekocht??
Ik heb net van de Apple store dezelfde gekocht en de verkoper verzekerde me dat het een ACTIVE adapter is. Deze pagina op de Apple website bevestigt het. Maar het werkt inderdaad niet.

Klopt de informatie op die site niet? Of is een andere reden dat deze niet werkt?

[ Voor 4% gewijzigd door rickiii op 01-12-2011 21:54 . Reden: Links vervangen met Nederlandse versie van de Apple-website ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Pagina: 1