Verwijderd
als je dan toch bezig bent met zoeken naar jupers, ga dan ook ff bij je cerebrum kijken....
Zet er eens 220v op ipv de standaard 3v.
Verwijderd
hee retardo, als hij z'n cerebrum moet zoeken istie wel heel erg bezig
, want het enige wat hij vind is volgens mij een GROTE LEGE holte !
Oh misschien ook een leuke vraag:
Kan ik dnetc op mijn gameboy laten draaien?
Kan ik dnetc op mijn gameboy laten draaien?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Je hebt wel van die blije apparaatjes waarmee je data van pc naar gameboycartridge en vice versa kunt kopiëren... Is eigenlijk bedoeld voor games natuurlijk, maar als je een beetje uitvogelt hoe die programmatuur werkt voor de gameboy, dan zou je er in principe zelf apps voor kunnen maken. Zal wel een soort van assembly zijn om de processor aan te sturen... Wat voor proc zou er eigenlijk in zitten??
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
In de gameboy zit inderdaad een Z80. Is ook over te klokken. Gaat hetzelfde als het overklokken van een TI83. Zoek maar eens op TI83 en overklokken en vervolgens zoek je het vergelijkbare komponent in je gameboy. Moet je er wel voor waarschuwen dat veel spelletjes dan niet meer werken omdat timing direct op de kloksnelheid gebasseert is.
Ik denk het wel want de nieuwe gameboy color werkt op een hogere kloksnelheid dan die ouderwetse.
Verwijderd
1 april?
nee? mooi want ik wil wel weten of en hoe je een TI83 kan overclocken... naja... je bereikt er niks mee maarja toch...
nee? mooi want ik wil wel weten of en hoe je een TI83 kan overclocken... naja... je bereikt er niks mee maarja toch...
Verwijderd
leuk een gameboy of Ti83 overklokken, kun je ook een palmtop of een Psion handheld overklokken!!
Verwijderd
Probeer linux eens te installeren...
en misschien wat meer geheugen ?
Als dat niet helpt, duw der een geforce in ofzo..
Misschien helpt dat wel..
Lijkt me btw wel lachen... een gameboy met een dikke peltier derop
)
en misschien wat meer geheugen ?
Als dat niet helpt, duw der een geforce in ofzo..
Misschien helpt dat wel..
Lijkt me btw wel lachen... een gameboy met een dikke peltier derop
Tsss!
Tis hardstikke simpel.
Draai een Gameboy emulator op jouw PC.
Overklok jouw PC.
Voila, een overgeklokte Gameboy
Of bedoelde je dat niet
Tis hardstikke simpel.
Draai een Gameboy emulator op jouw PC.
Overklok jouw PC.
Voila, een overgeklokte Gameboy
Of bedoelde je dat niet
Het maakt niet uit dat spellen te snel gaan, ik speel er toch alleen maar schaken op. Maar hij moet zo verrekte lang nadenken als hij een beetje op mijn niveau schaakt (1450ELO) 1 minuut per zet
Verwijderd
ik zou hem ook gewoon op 220 zetten (moet je niet vergeten ff een jumpertje of iets om te zetten)..
laat ons ff weten of het gelukt is..
laat ons ff weten of het gelukt is..
Pagina: 1