Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 11:41
Ik ben van plan mijn oude veels te luidruchtige dvd speler in de HTPC te vervangen voor een Bluray drive.
Nu ben ik wat aan t zoeken geweest en je kunt veel vinden behalve over de geluidsproduktie.
Eigenlijk heb ik maar 2 eisen aan t ding, films fatsoenlijk kunnen afspelen (dat lijkt me nog niet zon probleem), voor de rest interresseert me de snelheid eigenlijk niet.
Hij moet gewoon stil zijn tijdens het afspelen van een film.
Dus niet wat de meeste pc-dvdspelers doen, gaan opspinnen en janken als een idioot.

Iemand enige suggustie op basis van ervaring?

[ Voor 5% gewijzigd door arbraxas op 09-01-2011 16:02 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

BR spelers hebben sowieso al een lagere draaisnelheid. Dus geluid zou niet echt een probleem mogen zijn.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
D4NG3R schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:03:
BR spelers hebben sowieso al een lagere draaisnelheid. Dus geluid zou niet echt een probleem mogen zijn.
Bij de enigste tweakers review die ik heb kunnen vinden over een bluray speler bleek dat de drive met het afspelen van dvd weer van het ouderwetse janken last had. Dat is iets wat ik dus pertinent niet wil.
Vandaar dat ik liever eerst wat input heb voordat ik er 1 koop.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ze moeten voor blu-rays langzamer draaien. Maar tijdens het afspelen van een film jangt mijn dvd drive uit mijn desktop ook niet. Enkel als je iets wilt instaleren en hij zo snel mogelijk alle data eraf wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:06
Ooit van NERO DriveSpeed gehoord? :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Volgens deze test blijkt dat dit een stille drive is. Maar met een adviesprijs van € 439,- is dit niet de goedkoopste...

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
Die LaCie is een brander (wat ik niet nodig heb) en een externe drive.
Plus het prijskaartje is dat niet echt een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
Het zal wel een LiteOn IHOS104 worden.
Dit topic kan op slot.

Pagina: 1