Top 40 muziek netjes in iTunes?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:28
Het is me nog nooit gelukt, top 40 netjes in iTunes ordenen.

Ik zoek altijd de nieuwe binnenkomers op, zo heb je steeds de nieuwe top40 nummer. Heel handig, maar ik ben echt op zoek naar tips om dit netjes in iTunes te zetten. Bij elkaar, maar per week te onderscheiden.

Heeft iemand hier ervaring mee en tips over hoe ik dit netjes krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:54

mendel129

Radioactivator

Mischien is dit iets voor je? randomize.be(): iTunes top 100 v1.2 ;)

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kan er een playlist van maken, maar dat is vrij veel werk. Wat mij handig lijkt is het Opmerkingen-veld een jaar- en weekaanduiding op te nemen. Vervolgens kun je met behulp van een smart playlist wekelijks de top 40 samenstellen. Maar ook datis vrij veel werk, omdat je elke week van alle 40 nummers de gegevens moet nalopen.

Afhankelijk van je OS zou je trouwens ook iets kunnen scripten zodat het taggen automatisch geschiedt. Leuk klusje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Album "top 40"maken van de 40 nummers, en de CD-nummers gebruiken voor week nummers?

Ik trek iedere week de Top 40 binnen, en goor de oude gewoon weer weg, noem de groep nummers "top 40" bij de album naam, en je hebt ze keurig gegroepeerd staan. Mara ik denk dat ik niet helemaal begrijp wat je wilt bereiken...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Inderdaad ik hernoem de 40 nummers in itunes. Laat de titels intact maar geef ze allemaal dezelfde albumnaam en albumartiest. Bijvoorbeeld top40 week 1. Zo staan alle nummers onder de goede week. Uiteraard krijg je veel dezelfde nummers van verschillende weken maar daar maak ik meniet zo druk om. Om de paar weken knikker je er gewoon wat lijsten uit.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here, ff alle nummer selecteren en zelfde album naam geven. werkt prima elke keer.
of van de voren met idtag editor al doen dan komt het al in correcte collectie terecht.
max 2 min werk.
Pagina: 1