Toon posts:

verouderde specificatie hardeschijfgroote

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus ik was reviews: CES: Hands-on met Dells Streak 7: degelijkheid troef aan het lezen, tussen de welbekende tabel met specs staat het volgende:
Hardeschijfgrootte 16GB
een tablet met een harde schijf? ik dacht het niet. "Opslagcapaciteit" of "interne opslag" (mogelijk te verwarren met RAM?) zou een betere benaming zijn.

excuus voor de vage titel, ik wist niets beters ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me neemt een aanloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Yep! Sorry voor het uitblijven van een antwoord.

Je hebt absoluut gelijk dat de naam beter gewijzigd kan worden. De specificatie wordt echter op meerdere plekken gebruikt. Ten eerste binnen verschillende categorieën als filter. Om deze reden moet even goed gekeken worden of de nieuwe naam wel de lading in al deze categorieën dekt.

Ten tweede wordt de specificatie ook achter de schermen op enkele plekken gebruikt. Als we de naam veranderen, heeft het ook hier consequenties. Dit moet even geïnventariseerd worden.

Het staat op de todo en zal op korte termijn opgelost worden!

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om hier nog even op terug te komen, de pricewatch: Medion Erazer X6811 bevat zowel een 640GB hdd als 160GB SSD, het is met de huidige opzet echter niet mogelijk om dit aan te passen.

Gaat hier in de toekomst nog wat aan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Klopt, neem ik noteer deze ook.

Edit:

Kost even flink wat tijd, maar dan zijn beide wijzigingen ook doorgevoerd. Bij het voorbeeld van Medion heb ik de specificaties meteen ingevuld waardoor je bij deze het verschil goed kan zien. Helaas kon ik niet de snelheid van de primaire schijf ontdekken.

Nu mijn verzoek aan alle lezers van dit topic; mocht je een laptop tegenkomen met meer dan 1 schijf, geef dit even door dmv de knop 'Specs verbeteren'. Alvast bedankt!

[ Voor 87% gewijzigd door Kraan op 28-01-2011 14:51 ]

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?