Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe automatisch melding krijgen van aflopende contracten?

Pagina: 1
Acties:

• alberthagen
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Hallo allemaal,

Voor mijn nieuwe baan ben ik in een omgeving gekomen waar nog niet veel dingen geautomatiseerd zijn.
Nou hebben ze mij gevraagd een systeem op te zetten waarin ze automatisch (bijvoorbeeld een maand van te voren) de melding gaan krijgen of een contract van een bepaalde afnemer/klant afloopt zodat ze een gesprek kunnen inplannen.

Het gaat om +/- 100 contracten en de intentie om dit op korte termijn veel meer te laten worden

In eerste instantie ben ik opzoek naar een gratis oplossing en wil ik hun bepaalde alternatieven kunnen aanbieden die betaald zijn.
De betaalde alternatieven zijn in allerlei vormen wel te vinden, echter de freeware programma's niet.

Graag zou ik jullie hulp willen inschakelen bij de volgende vragen:

Kan het bijvoorbeeld ook in excell, zo ja... hoe?
Of weten jullie een bepaald stukje software (freeware of zeer laag in kosten) dat hier geschikt voor is?

Ik hoor het graag en alvast bedankt!

Grt,

Albert

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 12:06
Wijst dit je in de goede richting: Wikipedia: Customer relationship management?

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• alberthagen
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ja dat doet het zeker, echter zou ik het liefst een directe link willen naar een stukje software dat ik kan gebruiken (liefst freeware) of een handigheidje in excell (access hebben we helaas niet).

Ik heb al veel op google gezocht en heb al wat freeware waarmee je contracten van personeel kan managen echter is deze beperkt tot 3 verlengingsperiodes, waar dit er in de praktijk natuurlijk veel meer kunnen zijn.

Hebben jullie hier nog tips voor?

Nogmaals bedankt.

Grt