Help ik kan geen Youtube afspelen op NMT

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Na vele slapeloze nachten heb ik een mediaplayer voor de zieke buurman aangeschaft.
De beste man zit al enkele jaren de gehele dag thuis. (wegens lichaamsproblemen)
Om het leven toch aangenaam te maken voor hem, heb ik een mediaspeler aangeschaft voor zijn verjaardag.

Het betreft hier de Kaifa EP6000. Dit is een replica van de Popcorn Hour A110.
De Kaifa gebruikt dezelfde hardware als de Popcorn Hour 110.

Ik kan echter geen youtube apps toevoegen/afspelen op de mediaspeler.

De buurman beschikt niet over een computer. Hij had hiervoor wel een oude laptop, maar deze is defect.
Hierop kon hij uren youtube filmpjes bekijken en dit gaf hem weer positieve energie.

Mijn vraag is of er iemand is die mij kan helpen met het afspelen van youtube op de Kaifa/Popcorn Hour A110.

Ik heb op de site van Kaifa (www.kaifa.cn) al de "nieuwste" firmware gedownload.

Zou iemand mij a.u.b. verder willen helpen?

Mvg,

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Youtube zit in de portal verwerkt ergens bij de winnaars, op alle andere plekken is het weggehaald op verzoek van Youtube/Google.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Als het de zelfde hardware is dan blaf je er toch de firmware in van een popcorn hour ? of kan die geen youtube ?
Welke van de drie heb je eigenlijk ?

alleen bij de 6000b zie ik
The player supports various web services such as RSS, Google Video, MetaCafe, Picasa, Flickr, Picasaweb, iPodcast, Radiobox, Shoutcast and so on.
maar zelfs daar staat geen youtube bij. wat opvallend is want dat is imho toch wel de eerste die je dan opschrijft.

[ Voor 79% gewijzigd door Fish op 09-01-2011 01:28 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Marzman,

Bedankt voor het snelle reageren.

Ik ben nu in het menu van de nmt, bij Media Service Portaal, maar daar zie ik geen "winnaars" of youtube.

Het is mij wel gelukt om (op de een of andere manier) uitzending gemist toe te voegen.

Youtube kan ik helaas niet vinden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Fish,

De buurman heeft de Kaifa EP6000B.

Ik kan hier geen firmware van Popcorn opzetten. Er wordt dan een foutmelding gegeven. Iets met geen dubbele kruisklanten.