Probleem Battlefield 2 update

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06-2017
Hey, ik heb laatst het goeie ouwe BF2 uit de kast gehaald en geïnstalleerd.
alleen ik heb nu problemen met het updaten.

wanneer ik het spel opstart zegt het dat ik versie 1.1.2551.0 heb.
Ik heb de laatste patch (patch 1.50) van deze link gedownload.
Het bestand heb ik uitgepakt, en ik draai BF2_Patch_1.50 als administrator (ik heb een admin account).
Het start op, ik kies de taal engels maar dan krijg ik het bericht: "You already have a newer version installed."
Aangezien ik de game succesvol vanaf de CD heb geïnstalleerd, en het aangeeft dat ik patch 1.1 heb lijkt me niet dat dit klopt.
Moet ik eerst een eerdere patch downloaden? (1.4?) dan zou het wel raar zijn dat hij die foutcode geeft.

nog een vraag:
Heeft iemand een link naar iets dat ervoor zorgde dat ik niet elke keer die belachelijk lange intro krijg?
toen ik het vroeger veel speelde werd ik er werkelijk waar gek van, steeds die unskippable 30/40 seconden intro van EA en dice is écht irritant 8)7
er was een bepaalde manier om gewoon direct naar de game te gaan, dit zou ik graag weer willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.tweakguides.com/BF2_9.html ?

Over de patch, geen idee waarom ie niet werkt maar mogelijk dat http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=2436 even helpt om opnieuw te installeren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06-2017
ik snap er helemaal niks meet van..
ik heb BF helemaal opnieuw geïnstalleerd, en deze keer de patch van MAX3400 gedownload en gebruikt.
en ja hoor weer dezelfde fout 8)7
terwijl ik hem deze keer DIRECT na de installatie vanaf de CD heb proberen te updaten, niet eens het spel opgestart.
staat er ergens een verkeerd bestand ofzo dat hij aangeeft dat ik een nieuwere patch heb dan 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NATStudent
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 13:46
Wat is de waarde van de volgende registersleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\Version

of, in het geval dat je een 32-bit versie van Windows gebruikt:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\Version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Huh, je moet als je goed googled. Gewoon eerst 1.41 downloaden. Die installeren, en dan 1.5 installeren. Dan doet ie het gewoon hur.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Pagina: 1