Autoradio Silvercrest lidl crb-631 mp3 titel weergave?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-07 22:14
Donderdag verkopen ze weer autoradio's bij de Lidl. Ze komen nu met de Silvercrest CRB-631. Mijn vraag is of iemand weet of hoe ik er zelf achter kan komen of deze titelweergave heeft van mp3 (van mijn USB stick). Kennis van mij had laatst ook een 'supermarkt'-autoradio gekocht en die heeft het niet en kan niet vinden onder welke specificatie dit valt.
Alle hulp wordt op prijsgesteld! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:35
De info van een MP3 staat opgeslagen in de id3 tag. Als hij dat kan weergeven dan moet het werken (als je je MP3 bestanden netjes hebt getagd). Maar waarom koop je hem niet gewoon, en als het niet werkt ruil je hem weer om? Volgens mij doen ze daar bij de Lidl niet zo moeilijk over namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07 05:03
seriously... google it! Na de eerste hit, heb je je antwoord op de site van de fabrikant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

jvvv schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:20:
seriously... google it! Na de eerste hit, heb je je antwoord op de site van de fabrikant....
Ik kan geen CBR-631 vinden op de site van de fabrikant hoor ?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
jvvv schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:20:
CRB-631 is nog niet op de silvercrest site te vinden. Maar ik weet alvast weer hoe het heet, bedankt daarvoor!

Dit is de Lidl link: http://www.lidl.nl/cps/rd...nl/hs.xsl/index_18307.htm

[ Voor 12% gewijzigd door turbojonny op 08-01-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07 05:03
Mijn excuses. 5je met een 6je verward. Maar lijkt me wel dat het ding id3 zal ondersteuenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zynth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 14:26
Jammer van het standaard gebrek aan specificaties van de lidl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:43
Je kunt ook zo denken: Als een 5** et kan, kan een 6** het vast ook :P

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zynth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 14:26
Uiteraard kan hij dat wel. Maar bijvoorbeeld; kan je mappen maken op je usb stick, of accepteert hij alleen maploze files. Dat maakt voor de handigheid een stuk uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
Ok danke voor de info. Post kan slotje op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Watssound WS-163B subwoofer uitgang? << dit topic gaat over jou (en mijn) radio. Ik heb hem bij de kruidvat gekocht als een Watssound.

Radio werkt prima, bluetooth gaat niet echt goed, men kan mij alleen verstaan als ik mijn stem verhef. De geluidskwaliteit is goed; mits je van de equaliser afblijft; de filters daarin zijn hopeloos. De line-out werkt prima met een active subwoofer; hij gedraagt zich als de achter luidsprekers.
USB / geheugenkaart met MP3 werkt goed; hij geeft alle informatie van je mp3 bestanden weer.

Wel is de kwaliteit van het frontje niet zo goed; mijn tip: blijf er zo veel mogelijk vanaf! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
Blasterxp schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:29:
Watssound WS-163B subwoofer uitgang? << dit topic gaat over jou (en mijn) radio. Ik heb hem bij de kruidvat gekocht als een Watssound.

Radio werkt prima, bluetooth gaat niet echt goed, men kan mij alleen verstaan als ik mijn stem verhef. De geluidskwaliteit is goed; mits je van de equaliser afblijft; de filters daarin zijn hopeloos. De line-out werkt prima met een active subwoofer; hij gedraagt zich als de achter luidsprekers.
USB / geheugenkaart met MP3 werkt goed; hij geeft alle informatie van je mp3 bestanden weer.

Wel is de kwaliteit van het frontje niet zo goed; mijn tip: blijf er zo veel mogelijk vanaf! ;-)
Ah danke voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323984

Blasterxp schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:29:

Dit klopt niet helemaal. Het frontje is volgens mij het enige dat hetzelfde is. Die van het kruidvat heeft geen cd speler.
En deze heeft wel een sub out evenals audio-links en -rechts als tulpstekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iafilius
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-12-2023
Hoi, zeker dat het een zelfde frontje heeft?
Verwar je die whatsound niet met de crb-531? die is tenslotte ook al even uit.
De crb-631 is nog niets van op de silverquest site te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323984

iafilius schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:20:
Hoi, zeker dat het een zelfde frontje heeft?
Verwar je die whatsound niet met de crb-531? die is tenslotte ook al even uit.
De crb-631 is nog niets van op de silverquest site te vinden
Ik bedoel deze: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33462591
Vorig jaar te koop geweest. Heeft tevens geen externe mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iafilius
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-12-2023
Hoi, heeft iemand hem al getest?

'k zag dat ie in belgie bij de lidl zelfs nog een 10-tje goedkoper is! (maar de foto aldaar is minder helder, en kan het niet goed zien of dat ook echt een CRB-631 is)

iemand al met zijn iphone tomtom via bluetooth en muziek via bluetooth geprobeerd?
de link van berttv_nl hierboven verwijst naar iemand die daar mee aan de slag is gegaan.
'k ben nieuwsgierig of er nog van die overschakel delays zijn me A2DP bluetooth

mp3 titels ben ik natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar.
Pagina: 1