Ik heb een N97 met mail for exchange en een google agenda account, nu heb ik bij google agenda ingelogd, en deze helemaal leeg gemaakt om oude afspraken te verwijderen, hierna wilde ik de n97 opnieuw synchroniseren met mail for exchange, toen was er een systeemfout van mail for exchange, na het nog een keer te proberen, ging hij verbinding maken, en zijn er 102 afspraken ontvangen, als ik nu in de n97 kijk is de agenda leeg, en in mijn google account ook, hier baal ik erg van, ben nu alles kwijt, waar zijn die 102 ontvangen afspraken dan gebleven?
Je hebt dus geen 102 afspraken ontvangen maar wel 102 afspraken gedelete.
Het hangt ervan af hoe je MfE ingesteld is. Normaal zorgt hij ervoor dat bij de eerste sync alles van je telefoon verwijderd wordt. Dat kan je duidelijk bij de instellingen zien staan. Als je begint te experimenteren met sync settings, zorg dan altijd eerst voor een backup, zodat je alles terug kan zetten als het fout loopt. Niet gedaan? Dikke pech dan. Je bent dus je 102 afspraken kwijt.
Het hangt ervan af hoe je MfE ingesteld is. Normaal zorgt hij ervoor dat bij de eerste sync alles van je telefoon verwijderd wordt. Dat kan je duidelijk bij de instellingen zien staan. Als je begint te experimenteren met sync settings, zorg dan altijd eerst voor een backup, zodat je alles terug kan zetten als het fout loopt. Niet gedaan? Dikke pech dan. Je bent dus je 102 afspraken kwijt.