Onbekende bestanden op externe HDD

Pagina: 1
Acties:

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Hoi,

Ik heb al een tijdje onbekende bestanden op mijn externe HDD staan.

Ik weet niet precies wanneer deze erop zijn gekomen, maar dit is gebeurd nadat ik er mijn documenten opgezet heb; als back-up.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-O7MF8FAP.jpg

De eula's en de application hebben betrekking op Microsoft Visual Studios, de .dll's ook.
Ik begrijp dat dit een programmeerontwikkelomgeving van Microsoft is.

Nu is de reden misschien niet zo belangrijk, maar ik vroeg mij af wat het precies betekende en of ik het kan verwijderen?

Het gaat om de: Iomage Prestige 1GB
Windows Vista 64-bit

• Contagio
niemand? :F

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:39

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Gezien ik een install.exe zie lijkt me dat de rest ook bij die install hoort. Je zou het kunnen wissen....

Als je het echt niet vertrouwd kan je ook natuurlijk een backup maken ;-)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Waarschijnlijk kan je dit prima verwijderen, ziet er uit as een installatie die (dan al niet tijdelijk) uitgepakt is op jouw externe HD. Heb dit wel eens eerder gezien met installers die niet netjes hun rommel opruimde.

Overigins staan ze er al een tijdje zoals je kunt zien ;) Desnoods maak je er een zipje van, en gooi je het daarna er af.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Deze rotzooi word veroorzaakt door een MS Visual Studio runtime installer die zn zooi niet zelf opruimt. Zien we vaker en de onbekende bestanden kan je veilig weggooien.

https://discord.com/invite/tweakers

• Contagio
Ja die datums.. die zijn inderdaad een beetje raar.

Ik heb dat ding niet eens een half jaar, zo 'nieuw' uit de winkel :)

Maar het rare is, dat ze niet verdwijnen als ik "show hidden files' uitvink en ze er toch opeens maar zijn gekomen.

Waarschijnlijk is het dan iets vanaf de fabrikant, die schijven krijgen allemaal crap mee zoals online back-up en dat soort ongein, of het is meegekomen vanuit mijn eigen back-up, daar zat ook van alles tussen.

Zal het even back-uppen en dan verwijderen.

Thanks voor de input!
Pagina: 1