Beste Tweakers,
ik zal binnenkort een nieuwe studio betrekken.
Helaas is er nog geen internet aanwezig. Wel is er een CAI aansluiting en een aansluiting voor de telefoon, maar omdat in het gebouw al andere appartementen/studio's zitten, weet ik niet of ik hier gebruik van kan maken.
Nu las ik dat er ook mobiel internet bestaat (via een USB) en deze in de laptop (in mijn geval Macbook) zou moeten klikken. Dan hoef je dus niet gebruik te maken van de aansluitingen in het huis, en kan je ook vrij overal internet gebruiken.
Hebben meerdere mensen hier ervaring mee?
Ik lees dat Xs4All en Tele2 goede providers in deze zijn. Klopt dat?
Verder kijk ik graag films en download ik ze af en toe.
Bestaat er de kans dat ik extra kosten krijg als ik regelmatig films download?
Daarnaast Skype ik vaker met een goede kennis uit het buitenland.
De snelheid maak ik me niet zo heel druk om, als deze voor de download maar op rond de 120 kb ligt.
Ik hoor graag jullie meningen!
ik zal binnenkort een nieuwe studio betrekken.
Helaas is er nog geen internet aanwezig. Wel is er een CAI aansluiting en een aansluiting voor de telefoon, maar omdat in het gebouw al andere appartementen/studio's zitten, weet ik niet of ik hier gebruik van kan maken.
Nu las ik dat er ook mobiel internet bestaat (via een USB) en deze in de laptop (in mijn geval Macbook) zou moeten klikken. Dan hoef je dus niet gebruik te maken van de aansluitingen in het huis, en kan je ook vrij overal internet gebruiken.
Hebben meerdere mensen hier ervaring mee?
Ik lees dat Xs4All en Tele2 goede providers in deze zijn. Klopt dat?
Verder kijk ik graag films en download ik ze af en toe.
Bestaat er de kans dat ik extra kosten krijg als ik regelmatig films download?
Daarnaast Skype ik vaker met een goede kennis uit het buitenland.
De snelheid maak ik me niet zo heel druk om, als deze voor de download maar op rond de 120 kb ligt.
Ik hoor graag jullie meningen!