ik ben bezig met het maken van een pagina met Twitterberichten.
Ik haal de gegevens op uit een JSON bestand via de Twitter search API, maar ik kom er niet uit.
Ik heb verschillende scripts nagekeken om uit te zoeken waar ik fout zit maar helaas wil dat niet baten.
het gaat om de volgende code:
maar alles blijft dan helaas leeg.
Al gebruik ik een andere Feed van twitter werkt het wel, maar aangezien je daar niet op hashtag kan zoeken wil ik de 'echte' search feed gebruiken.
Werkende Feed:Open in Viewer
Niet werkende Feed:Open in Viewer
Ik zie zelf wel dat de indeling anders is van de feed, maar ik heb echt zelf geen idee hoe ik het er uit kan krijgen, en kan het ook nergen vinden.
wat zie ik over het hoofd ?
Edit: Json data Duidelijk Leesbaar gemaakt
Ik haal de gegevens op uit een JSON bestand via de Twitter search API, maar ik kom er niet uit.
Ik heb verschillende scripts nagekeken om uit te zoeken waar ik fout zit maar helaas wil dat niet baten.
het gaat om de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
| $.getJSON("http://search.twitter.com/search.json?q=+%23tweakers&callback=?", function(data){ $.each(data, function(i,item){ $(".tweets" + i).append("Gebruikersnaam: " + item.from_user + "Bericht:" item.text); }); }) |
maar alles blijft dan helaas leeg.
Al gebruik ik een andere Feed van twitter werkt het wel, maar aangezien je daar niet op hashtag kan zoeken wil ik de 'echte' search feed gebruiken.
Werkende Feed:Open in Viewer
Niet werkende Feed:Open in Viewer
Ik zie zelf wel dat de indeling anders is van de feed, maar ik heb echt zelf geen idee hoe ik het er uit kan krijgen, en kan het ook nergen vinden.
wat zie ik over het hoofd ?
Edit: Json data Duidelijk Leesbaar gemaakt
[ Voor 6% gewijzigd door _trickster_ op 08-01-2011 19:33 ]