Fullscreen flashvideo's werken niet (win7)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn eerste berichtje hier is gelijk een vraag :)

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop, met windows 7 erop. Nu heb ik als probleem dat zogauw ik bijvoorbeeld op youtube, maar ook op andere sites, een flash video fullscreen probeer af te spelen, dat dan het beeld blijft hangen. Oftewel, hij switcht wel naar fullscreen, maar vervolgens staat het beeld stil, en op de achtergrond hoor ik het filmpje verder spelen..

Ik heb een tijdje gezicht op internet en ook hier op de forums maar ik kon niemand met dezelfde problemen vinden. Ik weet niet of iemand hier weet waar het aan zou kunnen liggen. De laptop is van Medion (van de aldi geloof ik, ik heb hem gekregen niet zelf gekocht) met dus Windows 7 en een nvidia Geforce GT 425M grafische kaart.

Ik heb al geprobeerd om de Flashplayer te updaten en ook de flash plugin te updaten maar dat heeft niet geholpen. Het probleem doet zich voor met zowel FF als IE.

Als iemand een tip heeft hoor ik dat graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drivers van de videokaart al geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eh wel geprobeerd. Ik heb de drivers gedownload maar als ik deze probeer te installeren krijg ik de mededeling dat hij geen driver compatible hardware kan vinden o.i.d. Terwijl ik toch echt gewoon van de officiele site de NVIDIA Gefore GT425M voor Win7 heb geselecteerd. :S

Of moet ik eerst de drivers de-installeren voordat ik verder kan gaan? Ik ben daar een beetje huiverig voor aangezien dat installatieprogramma dus zegt dat hij geeneens mijn video kaart herkend. Ik ben bang dat ik dan helemaal niks meer kan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angryzor
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:53:
eh wel geprobeerd. Ik heb de drivers gedownload maar als ik deze probeer te installeren krijg ik de mededeling dat hij geen driver compatible hardware kan vinden o.i.d. Terwijl ik toch echt gewoon van de officiele site de NVIDIA Gefore GT425M voor Win7 heb geselecteerd. :S

Of moet ik eerst de drivers de-installeren voordat ik verder kan gaan? Ik ben daar een beetje huiverig voor aangezien dat installatieprogramma dus zegt dat hij geeneens mijn video kaart herkend. Ik ben bang dat ik dan helemaal niks meer kan.
Heb je wel het correcte aantal bits (32/64) geselecteerd bij het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als het goed is heb ik gewoon 32bit, maar ik zal het nu even met 64 bit proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat heeft natuurlijk alleen zin als je ook een 64bits Windows variant hebt he ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik dacht laat ik t proberen..

Maar werkt ook niet dus ben nog niet echt veel verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 14:47
Even bij Medion zelf kijken of je de laatste videokaart driver geinstalleerd hebt?
http://www.medion.com/nl/....php?highmain=3&highsub=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb opnieuw de videokaart drivers geïnstalleerd maar het mocht niet baten. Als iemand nog geniale ingevingen heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:34
Heb ik ook last van gehad, probeer eens voordat je fullscreen gaat rechter muisknop te doen. Dan bij instelling hardware acceleration uitschakelen. Sindsdien heb ik nergens meer last van gehad.

Ism een Core I5 750 en een Ati HD 5850!

Hoop dat dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AHA!!! Dat zijn de geniale ingevingen waar ik op zat te wachten! ;) Het werkt inderdaad weer! Hartstikke bedankt Cornelison!

Zit ik alleen nog met het probleem dat ik mijn drivers niet kan updaten op dit ding, maar dat is dan weer van later zorg :P
Pagina: 1