Hallo, ik heb een pc met 2 x een 6870 kaart er in. Ik heb mijn pc monitor op de bovenste kaart aangesloten. Dit is een samsung scherm met de resolutie van 1920 X 1200. nu heb ik een tv aangesloten met een HDMI kabel. de hdmi kabel heb ik aangesloten op de zelfde videokaart als mijn pc scherm. De tv heeft een resolutie van 1920 X 1080. nu werkt dit goed. alleen na een minuut of 15. wordt de tv even zwart, en zijn erna alle kleuren raar. het is allemaal erg groen/rood achtig. als ik op dat moment de HDMI stekker uit de pc trek, en erna weer terug doe is het goed. Wie weet wat dit probleem kan zijn?
Verwijderd
Hoi,
ben niet heel bekend met deze configuraties, maar het eerste wat in me opkwam is een hitte probleem?
Hoe is de airflow in je kast?
Heb je de temps van de bewuste kaart al bekeken?
ben niet heel bekend met deze configuraties, maar het eerste wat in me opkwam is een hitte probleem?
Hoe is de airflow in je kast?
Heb je de temps van de bewuste kaart al bekeken?
Eerder zou ik gaan denken aan een mindere hdmikabel maar het ligt eraan wanneer dit gebeurd, met gamen via de tv of wanneer je alleen een filmpje kijkt.
Hitte is het niet, als ik metro 2033 speel met alles op max worden de kaarten max 65 graden. het is onder een filmpje kijken. als ik de kabel er meteen uit trek en er weer in doe is het weer oke..ik zal is een andere kabel proberen te gebruiken.
Dit zag ik nu..ik heb het nog steeds niet opgelost. maar fout zit het wel..