Toon posts:

help, mijn pc is dood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net grondig de artic silver van mijn proc gewassen met wasbenzine. ging heel makkelijk. toen ik mijn tb1200 terug stopte deed ie niks meer.
toen heb ik alles eruit gehaald en alleen met tb en geheugen er nog in en toen kwam er nog geen piep.
als ik hem aan doe gwoon helemaal dood, wat kan het zijn?

Verwijderd

haal het geheugen er eens uit...
en proc er in!
als die dan ook niet piept...
dan is toch echt je mobo naar de kl*ten

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:37
Wasbenzine heeft kortsluiting gemaakt :?
BTW, je moet wel een kewler op je TB doen, anders is ie in 3 secs dood :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Heb je de voedingsstekker op je moederbord los gehad?
Ik heb een keer ongeveer hetzelfde probleem gehad. Toen was n van de pinnetjes van de voedingsstekker gebogen, waar door het moederbord geen stroom meer kreeg! |:(

Verwijderd

/me schopt em ff omhoog!!!

Verwijderd

Topicstarter
hij piept niet met proc alleen en ook niet met helemaal nisk er in.

maar hoe kan mijn mobo nou kapot gaan als ik heel voorzichtig ben geweest en alleen artic silver van mijn proc eraf heb gehaald, het enige wat ik deed was de proc eraf halen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de voedings connector niet los gehad
en ik had er ook een kewler op zitten

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

heb je de draadjes van je mobo niet los gemaakt ? ik bedoel dus die van je startknop ?

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze allemaal losgemaakt en daarna de startknop en de speaker weer vastgemaakt.
verder heb ik usb ook eraf gehaald omdat ik er dan beter bij kan.

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 15:29 schreef d_maniac het volgende:
ik heb ze allemaal losgemaakt en daarna de startknop en de speaker weer vastgemaakt.
verder heb ik usb ook eraf gehaald omdat ik er dan beter bij kan.
Ik had mijn powerkabeltjes dus verkeerd zitten waardoor ie niks meer deed...
Ik had de flop bij de cdrom gezet, denk kabeltjes besparen, maar dat pikte die dus niet...

Hoop voor je dat het zoiets dergelijks is en dat er nix stuk is...
Ik vol dat er nix stuk was en dat ik het fout deed en ik had gelukkig gelijk :)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Weet je zeker dat ie echt schoon is ? Dat heb ik ook wel eens gehad... En na een 2e schoonmaak poging deed ie het wel weer. Arctic silver is echt troep wat dat betreft... het hoeft maar ergens op je bruggen te zitten ofzo en de zooi werkt niet.

Een TB is echt niet zomaar dood. Dus ik zou hem eens HELEMAAL goed poetsen. Gebruik flink wat wasbezine.. Als het daarna goed droogmaakt boeit het schijnbaar niet (sommige mensen hebben hun cpu gewassen onder de kraan met zeep |:( en hij doet het nog)

Geen inspiratie

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

HAHA >:) >:) >:) >:) ok dan moet je er ook niet overheen zijken.

Maare im not that kind a guy

dus je kunt ook gewoon alles ja alles
er af slopen en een nieuw moederbord kopen alsie echt mol is *D

Verwijderd

Wasbenzine kun je wel gebruiken maar is toch, hoe gek het misschien klinkt, VET. Is per slot een oliedestillaat. Het beste middel om elektronica te "wassen" is volgens mij nog altijd 93%-96% alcohol. Te koop bij drogist. Blijft ook geen film van achter. Ook handig voor kontactjes, printerkop en zelfs je (vergeelde) kast frist er van op.

tis alleen niet te zuipen...;)

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:01
Op Thursday 15 March 2001 14:41 schreef 5chaap2k het volgende:
/me schopt em ff omhoog!!!
In twee minuten tijd zakt hij niet zo erg hoor1?!?!?

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 15:55 schreef martijn12345 het volgende:
(sommige mensen hebben hun cpu gewassen onder de kraan met zeep |:( en hij doet het nog)
he.. hoef je niet meteen |:( te doen...

dit is heel effectief.. vooral als je aan het schuren(lappen) bent.. dan ben je niet heel de tijd high van de wasbenzine..

mischien doe je het wel een keertje na met wasbenzine.. maar ik giet het echt niet met liters over mijn cpu'tje heen..

Verwijderd

Probeer je cpu eens ff op een ander mobo. Van een kennis of zo.. Of probeer een andere cpu op jouw mobo. Dan kun je kijken wat er nou de oorzaak is.

/me maakt z'n troep altijd schoon met alcohol werkt altijd.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog garantie op mijn tb1200 en krijg morgen een nieuwe hadden ze mij belooft, ik had de verkeerde bon bij me maar morgen heb ik een nieuwe dus dan weet ik of ie kaput is of mijn mobo

Verwijderd

Okeej... er al een tijd nix meer toegevoegd aan deze thread.

maareh... hoe is het eigenlijk afgelopen?

het is ook wel leuk als je even post hoe het allemaal is afgelopen...

GrTz. J

Verwijderd

The same here!;)

Verwijderd

/me schopt deze thread nog een keer omhoog omdat ie wil weten hoe is afgelopen !!!

Geef eens een teken van leven !

GrTz. J

Verwijderd

en hoest nou ??? :P

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:17

Sick Nick

Drop the top!

Waarschijnlijk heeft ie de andere pc ook 'schoon' gemaakt >:)
Nu heeft ie helemaal geen pc meer om mee te internetten. Daarom post ie niks meer.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:13

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 26 maart 2001 14:45 schreef Sick_Nick het volgende:
Waarschijnlijk heeft ie de andere pc ook 'schoon' gemaakt >:)
Nu heeft ie helemaal geen pc meer om mee te internetten. Daarom post ie niks meer.
;) :D

Good bye d_maniac :P

>:)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op maandag 26 maart 2001 07:28 schreef 5chaap2k het volgende:
/me schopt deze thread nog een keer omhoog omdat ie wil weten hoe is afgelopen !!!

Geef eens een teken van leven !

GrTz. J
* delyver heeft een nieuwe hobbie ;)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
het lag dus aan de proc, kon ff een tijdje niet online komen want ik heb @sloom.
Ik had een nieuwe proc erin gezet en hij deed het weer. die lui van funprice geven je dus echt zo weer een nieuwe. ze vroegen aan mij: heb je hem nog probeert over te clocken, zeg ik natuurlijk: wat is dat, over sokken?

ik denk dat het probleem lag bij dat er een klein laagje artic silver dat ik er iets te royaal op had gedaan over de bruggen kwam. dat kon er dus niet echt af met wasbenzine. toen ik mijn nieuwe proc kreeg deed alles het weer.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:09
*****, koop een nieuwe cpu als je hem zelf hebt gesloopt!

Verwijderd

Topicstarter
waarom, is daar niet garantie voor >:)

ben ook maar een arme student die de wereld zo veel mogelijk probeert kaal te plukken.

Verwijderd

nou, gefeliciteerd jongen!
Pagina: 1