Hallo Mede-Tweakers.
Deze tutorial volg ik op Technet. Deze is bedoeld om custom Windows 7 Images te maken, die op de installatie DVD vervangen kunnen worden. Ik houd van werk besparen, als dat kan.
De hele tutorial gaat goed. Tot ik bij de stappen met sysprep kom. Het eerste herstarten in de audit mode gaat nog wel, maar dan krijg ik:
De software die ik gebruik voor de image:
Windows 7 Ultimate van MSDN.
En de software die ik erop wil installeren (hele lijst, pas op!):
Misschien handig om op te merken dat ik een Nederlands taalpakket heb geïntegreerd, en het een 64Bit editie is.
De logs van Panther (C:\WINDOWS\Panther) geven niets bijzonders aan
Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Deze tutorial volg ik op Technet. Deze is bedoeld om custom Windows 7 Images te maken, die op de installatie DVD vervangen kunnen worden. Ik houd van werk besparen, als dat kan.
De hele tutorial gaat goed. Tot ik bij de stappen met sysprep kom. Het eerste herstarten in de audit mode gaat nog wel, maar dan krijg ik:
Dit blijft komen, ook naar een herstart. Een oneindige loop dus."Windows could not finish configuring the system.To attempt to resume configuration restart computer."
De software die ik gebruik voor de image:
Windows 7 Ultimate van MSDN.
En de software die ik erop wil installeren (hele lijst, pas op!):
Ik zou zo niet kunnen bedenken dat een van de bovenstaande het sysprep process eruit kan gooien. Googlen op dit probleem mocht niet baten, kwam alleen topics met dit probleem tegen die een verse DVD aan het installeren waren. Mijn oplossing stond er dus niet tussen.ESET Smart Security 4.1
Adobe: Flash Player, Reader, Air, Shockwave
Microsoft: WLM2009, Office 2010, Silverlight
Java
Andere Disk Defragmenter
Daemon Tools
Firefox
SRS Audio Sanbox
WinRAR
VLC
Firefox
Misschien handig om op te merken dat ik een Nederlands taalpakket heb geïntegreerd, en het een 64Bit editie is.
De logs van Panther (C:\WINDOWS\Panther) geven niets bijzonders aan
Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt!