HTML probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
(jarig!)
Hey,

Ik ben bezig met een website. Echter heb ik een probleem. Ik ben bezig met een blok met daarboven 14 tabs. Als je op een ander tabje klikt gaat dat blok eronder over naar de pagina van de bijbehorende tab. Alles werkt. Dit was in HTML, met een paar javascriptjes(8 ofzo) in een andere folder. Allemaal werkend zoals ik wil. Echter wilde ik dit kopieeren naar een ander HTML bestand(mijn website). Echter valt de layout&ong alles weg. Tabs staan onder elkaar als blauwe hyperlinks met opsommingstekens. Ik doe iets verkeerd.... Om nou de hele code(±1400 regels) hier te posten gaat me eigenlijk een beetje ver.... Ik kan de code wel tussen html tags zetten, maar dan komt er nog niet zoveel aangezien de 8 .js jes er dan niet staan. Maar dit werkt gewoon, ik kopieër alles binnen de head tags en alles binnen de body tags, plak het in een ander HTML document. Waarom lukt dit niet?

HTML:
1
*snip* Enkel relevante code a.u.b.

[ Voor 76% gewijzigd door RobIII op 08-01-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat een smerige HTML :X Al je opmaak tussen "style" tags..

Maar goed, staat dit .css bestand wel goed?

code:
1
<link rel="stylesheet" href="./black-tie/jquery.ui.all.css" type="text/css">

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 08-01-2011 16:56 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:19

Onbekend

...

Dit is al een flinke lap tekst.

Het enige wat je kan doen is alles kopiëren, en net zolang verwijderen totdat je het gewenste resultaat hebt, of totdat het niet meer werkt....

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Beatbox, wil je de relevante HTML-code tussen code-UBB-tags zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
(jarig!)
uuhhh wat is relevant en wat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
beatboxx schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:09:
Nou, in die 1400+ regels zit heel veel 'content'. Dat is niet relevant. Je hebt alleen het framework om de content heen nodig. De techniek, zeg maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 08-01-2011 17:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
beatboxx schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:09:
Uhhhh, dat hoor je te weten; is dat niet het geval dan moet je je eens afvragen waarom je met deze klus bezig bent en kun je misschien beter even een tutorial HTML doornemen of de klus uitbesteden aan iemand die 't wél weet.

Maak een testcase met de hoognodige HTML om het probleem te reproduceren en post dat dan; niemand zit te wachten op 100+ regels code om daar fouten in te gaan lopen spotten.
beatboxx schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:53:
Echter valt de layout&ong alles weg. Tabs staan onder elkaar als blauwe hyperlinks met opsommingstekens.
Het pad naar je CSS is geheid fout. Controleer dat (en let ook op upper/lowercase!)

[ Voor 40% gewijzigd door RobIII op 08-01-2011 17:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Begin eens met een fatsoenlijke standardsmode doctype en html.

Dit is ongeveer hetzelfde als vragen waarom je cruise control het niet doet in je 20 jaar oude afgeragde Opel Kadett.
Pagina: 1