Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik had een vraag over email opmaak. Sommige bedrijven sturen hun logo mee in emails. Er zijn zelfs bedrijven die van hun emails hele kunstwerken maken: apple, nieuwsbrieven van websites, etc.
Nu is mij gevraagd of ik voor iemand een soort emailtemplate kan maken waar het logo van de vereniging elke keer bovenaan staat. Ik heb wel even lopen googelen maar daar kwam ik of bij webservices uit of bij html opmaak, maar dat laatste wordt niet door elke emailclient ondersteund.
Iemand een goede oplossing? Ik werk zelf met een mac maar het moet uitgevoerd kunnen worden of in outlook of thunderbird.

btw: is dit het goede subforum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Rich text?

Geen idee wat voor eisen/wensen er in het template vervuld moeten worden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer dit:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/2W1K1D313Q191i1T0L3r/content

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Outlook 2003:
Klik in het hoofdvenster van Microsoft Outlook op het menu Extra, klik op Opties en vervolgens op het tabblad E-mailindeling.
Klik in de lijst Deze berichtindeling gebruiken op de berichtindeling waarmee u de handtekening wilt maken.
Selecteer onder Handtekeningen een e-mailaccount en kies vervolgens de handtekeningen die u wilt gebruiken voor nieuwe berichten en voor het beantwoorden en doorsturen van berichten. U kunt voor elke categorie een ander bericht gebruiken.
Outlook 2007:
Ga in een nieuw bericht naar het tabblad Bericht en klik in de groep Toevoegen op Handtekening. Klik vervolgens op Handtekeningen.
Klik op Nieuw op het tabblad E-mailhandtekening.
Typ een naam voor de handtekening en klik vervolgens op OK.
Typ in het vak Handtekening bewerken de tekst die u in de handtekening wilt opnemen.
Als u de tekst wilt opmaken, selecteert u de tekst en gebruikt u de opmaak- en stijlknoppen voor de gewenste opties.
Outlook 2010
Open Outlook.
Klik linksboven op de File ribbon en klik in het linkerpanel op Options.
Klik in het options-menu helemaal onderaan op Trust Center, en daarna in het rechterpanel onderaan op Trust Center Settings... .
Klik in het linkermenu op E-mail Security en daarna rechts onder het kopje Encrypted E-mail op Settings... .
Klik naast Signing Certificate: op Choose... en kies het e-mail certificaat uit de lijst. Het e-mailadres in het certificaat is te controleren door op View Details te klikken en onder tabblad Details te kijken naast Subject. Klik daarna op OK.
Zet een vinkje naast de optie Add Digital Signature to outgoing messages; hierdoor worden verzonden berichten altijd digitaal ondertekend.
Klik vervolgens tweemaal op OK en daarna op Close.

[ Voor 56% gewijzigd door Beatboxx op 08-01-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@beatboxx: dat neemt nog niet meteen het logo mee... ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Nope, maar ik beantwoord wel een deel van zn vraag;) Beantwoord jij dan het andere deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@beatboxx: You gotta be fucking kidding me. Ik heb het hier over een handtekening icm een logo. Dus dat beantwoord niet een deel van mij vraag.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 14:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > CSA

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En meteen door CSA > OFF :P
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:57:
@beatboxx: You gotta be fucking kidding me. Ik heb het hier over een handtekening icm een logo. Dus dat beantwoord niet een deel van mij vraag.
Dat is niet een toon die je wilt gebruiken als je wilt dat mensen de moeite blijven doen mee te denken ;)

Bedoel je iets als [google=outlook html template]?

Vergeet niet goed te kijken of het ook fatsoenlijk leesbaar is bij andere clients en settings dan wat je zelf gebruikt.
Ikzelf zou je opdrachtgever adviseren het vooral niet te willen, maar dat ben ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1