Ik zag een leuk A4tje met allemaal aanbiedingen voor reizen naar Egypte en dit trok mij dermate aan dat ik besloot om Corendon te bellen en eventueel direct te boeken. Eenmaal aan de telefoon begreep ik dat de reis van €531,- in Juli er niet meer was (lokkertje waarschijnlijk vanaf....) en dat er een vliegtuig op 2 Juli vertrok voor €577,- alsnog niet duur natuurlijk, zeker niet als je bedenkt dat het voor 8 dagen is en all inclusive. Totdat de mevrouw ineens zei; Ja maar dit is per persoon meneer.
Nergens op de gehele pagina zie ik dat de prijzen gebaseerd zijn op per persoon, wel staat onderaan het volgende geschreven:
Prijzen zijn gebaseerd op 2 pers. bezetting voor 8 dagen in een voordeelkamer.
Word ik hier keihard genaaid, is het een verkooptruuc en waar kan ik mijn klacht naartoe sturen, aangezien anvr zegt geen klachten aan te nemen omtrend dit soort praktijken. Ook zou ik willen weten of ik alsnog recht heb op deze prijs maar dan voor 2 personen.
Nergens op de gehele pagina zie ik dat de prijzen gebaseerd zijn op per persoon, wel staat onderaan het volgende geschreven:
Prijzen zijn gebaseerd op 2 pers. bezetting voor 8 dagen in een voordeelkamer.
Word ik hier keihard genaaid, is het een verkooptruuc en waar kan ik mijn klacht naartoe sturen, aangezien anvr zegt geen klachten aan te nemen omtrend dit soort praktijken. Ook zou ik willen weten of ik alsnog recht heb op deze prijs maar dan voor 2 personen.