T-Mobile simlock verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:42
Een tijdje geleden heb ik van een tweaker een Sony Ericsson J132 van een tweaker overgenomen.
Nu wou ik deze in gebruik nemen, blijkt dat er een sim lock op zit van T-Mobile.
Ik heb gemaild naar de tweaker maar hij antwoord niet, en ik vind geen mailadres op de site van T-Mobile om er zelf achteraan te gaan. Ik woon in België, dus ik heb ook geen zin in de rekening om vanaf hier naar de support te bellen.
Ik weet dat het toestel in 2008 verpakt is (de doos zat erbij), dus ze zijn verplicht om dit gratis te doen. En er zat een T-Mobile prepaid simkaart bij in de doos dus technisch gezien ben ik wel klant bij T-Mobile.

Op google vind ik enkel guides om een iPhone te laten unlocken.
Unlocken met een 3rd party programma is moeilijk aangezien ik geen kabel heb om hem aan mijn computer te hangen.

Dus mijn vraag is: hoe geraak ik nu aan mijn unlock code? (Bij voorkeur zonder te bellen)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
Moet via My T-Mobile. Dat heb ik wel, als je je IMEI even doorgeeft zal ik de code wel aanvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-07 23:37

D4NG3R

kiwi

:)

Ten 1e: Nee, ze zijn niet verplicht dit gratis te doen. Hier is de koper verantwoordelijk voor, en dit geld alleen bij abbonementen.
Ten 2e: Je zult het toch bij 1e gebruiker moeten neerleggen, hij is er immers verantwoordelijk voor. Doet hij dit niet: Aangifte doen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

- laat maar, m'n copy'n'paste is stuq -

[ Voor 146% gewijzigd door RaZ op 08-01-2011 14:44 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:38
Volgens mij doet T-Mobile dit alleen voor de oorspronkelijke eigenaar. Of dat netjes is kun je je afvragen.

Ik weet niet hoe het in België zit, maar hier in Den Haag zitten overal van die winkels die voor een tientje je telefoon simlockvrij maken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

D4NG3R schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:41:
Ten 1e: Nee, ze zijn niet verplicht dit gratis te doen. Hier is de koper verantwoordelijk voor, en dit geld alleen bij abbonementen.
Ten 2e: Je zult het toch bij 1e gebruiker moeten neerleggen, hij is er immers verantwoordelijk voor. Doet hij dit niet: Aangifte doen.
Punt 1: In de praktijk doet T-Mobile hier niet moeilijk over als de aanschafdatum >1 jaar is.
Punt 2: Waar zie je staan dat overeengekomen is dat deze mobiel geen sim-lock heeft? aangifte doen is nogal overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
Maarud heeft het snel voor mij geregeld. Voor mensen met dezelfde vraag: kwam er dus op neer om een My T-Mobile account te hebben, dan kon het en zelfs gratis. Bedankt Maarud :)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390808

D4NG3R schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:41:
beetje overdreven nietwaar?

OT: Ik woon nabij Groningen en daar is een turk die voor een tientje die telefoon simlock vrij maakt ;)
heeft een eigen zaak uiteraard. maar dat is het punt niet. je wilt geen hoge telefoonkosten door naar T-mobile zelf te bellen, en je kunt geen programma's erop loslaten want je kunt het apparaat niet aan de computer hangen. overweeg je opties.

1. laat het doen
2. bel toch T-mobile op

problem solved lees ik.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 390808 op 08-01-2011 15:02 ]

Pagina: 1