Mediamarkt Blu-ray aanbieding

Pagina: 1
Acties:
  • 541 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 07:59
Zojuist lees ik op een ander forum dat er op dit moment bij de mediamarkt een actie is met 5 Blu-rays voor 20 euro bij de mediamarkt.

Zelf probeer ik er op dit moment achter te komen of deze actie ook bij de mediamarkt in Den Haag is.
Ze nemen de telefoon niet op dus wordt lastig, iemand een idee?

Post hieronder je mediamarkt waar de actie is en welke titels je tot nu toe hebt gevonden.

Titels tot nu toe:
  • Gamer
  • Warlords
  • Shawshank redemption
  • 3.10 to Yuma
  • 1408
  • The wrestler
  • Saw
  • The bank job
  • A haunting in Connecticut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik ga morgen eens in Almere kijken dan. Hoop dat ik daar The Pacific thin box kan scoren voor rond de 40~50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:23
JCVD, The Mist, Reservoir Dogs, Rescue dawn, The Aviator, In the name of the king

- Intimate Enemies
- Lord of War

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar dit onderwerp is geen discussie waardig. Dat ze nu de telefoon niet opnemen betekent niet dat ze dat over een uur ook niet doen. Gewoon nog een keer proberen en probeer ook even na te denken over een rustig moment om te bellen (bijvoorbeeld een half uur na opening).

Verder gaat men aan de telefoon echt niet een enorme lijst aan BR voor je opzoeken.

Verder nog het advies om even online in folders te kijken. Succes in ieder geval met je zoektocht. Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.