Ik heb nog een oude PC staan in de vorm van een Pentium MMX 200MHz, 16MB RAM en een A-Trend ATC-1020+ moederbord. Op dit moederbord zit een header voor 2 USB-poorten. Echter, kan ik nergens een handleiding vinden met de pinout hiervan. Ik wil hierop namelijk een backplate aansluiten om zo 2 USB-poorten op het systeem te krijgen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen? Ik wil absoluut niet het risico lopen dat het bord kapot gaat, omdat ik geen vervangend socket 7 bord meer heb liggen. Een PCI-kaartje is ook geen oplossing, omdat de PCI-sloten al vol zitten.
Op internet is elders wel de manual van een ATC-1020 te vinden, maar deze heeft geen USB-header. Ik heb een ATC-1020+.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen? Ik wil absoluut niet het risico lopen dat het bord kapot gaat, omdat ik geen vervangend socket 7 bord meer heb liggen. Een PCI-kaartje is ook geen oplossing, omdat de PCI-sloten al vol zitten.
Op internet is elders wel de manual van een ATC-1020 te vinden, maar deze heeft geen USB-header. Ik heb een ATC-1020+.
[ Voor 6% gewijzigd door Josefien op 03-07-2016 17:28 ]