Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Een vriendin van me heeft een fujitsu siemens v5535 laptop, ze draaid hier op windows 7. Haar probleem is dat zij precies 1uur kan laptoppen en daarna valt die uit. Ik dacht zelf aan het te heet worden van de CPU door middel van stof, zou dit kunnen? En dan nog iets: Haar laptop adapter laat wel op maar als je met het draad beweegt dan zie je dat hij soms laad en dan weer wel. Hoe zou dit kunnen?

2 vragen dus, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt voor jullie moeite.

Jaouad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:13

Nikeo

Jawelles

Staat er ergens een sleeptimer ingeschakeld? Dat tweede probleem is denk ik een kabelbreuk. Is het snoer tussen de deur gekomen? Ôf heeft ze er met een stoelpoot op gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google "fujitsu siemens v5535 1 hour"

Batterij gaat maar een uur en een beetje mee bij zware belasting. Als dan ook nog eens de lader "defect" kan zijn, kan ik me voorstellen dat de laptop er gewoon de geest aan geeft. Als je ook nog eens een OS hebt draaien wat niet goed reageert op lege accu's of gewoon geen S1/S3-timing heeft, dan valt ie uit inderdaad.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleyman
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Nikeo schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:14:
Staat er ergens een sleeptimer ingeschakeld? Dat tweede probleem is denk ik een kabelbreuk. Is het snoer tussen de deur gekomen? Ôf heeft ze er met een stoelpoot op gezeten?
Of een soldeerbreuk op het moederbord aan de connector.
In dat geval is het heel de boel ophalen en connector hersolderen.