Beste allemaal,
Ik heb de volgende opstelling:
SBS 2008 met Exchange 2007.
Ik heb een domein naam bedrijf.nl
Ik heb een subdomein webmail.bedrijf.nl
beide domein namen verwijzen naar mijn externe IP Adres.
Via bedrijf.nl kom ik gewoon op mijn home page.
Via webmail.bedrijf.nl word ik via een Host header geredirect naar https://bedrijf.nl/owa
Nu wil ik een SSL certificaat aanvragen, maar ik weet even niet welke gegeven ik moet gebruiken.
Zie voorbeeld hieronder:
In het voorbeeld hieronder wordt een CSR aangemaakt waarbij exchange.xolphin.nl de volledige domeinnaam (FQDN) van de server is. Het commando komt er als volgt uit te zien:
New-ExchangeCertificate -GenerateRequest:$True -SubjectName "C=NL, O=Xolphin, L=Heerhugowaard, S=Noord-Holland, CN=exchange.xolphin.nl" -Force -FriendlyName Xolphin -Keysize 2048 -Path c:\xolphin.csr -privatekeyExportable:$true
------------------------------------------------------------------------------
Moet ik nu webmail.bedrijf.nl op de plek invullen waar nu exchange.xolphin.nl staat, of bedrijf.nl/owa ?
Alvast bedankt.
Ik heb de volgende opstelling:
SBS 2008 met Exchange 2007.
Ik heb een domein naam bedrijf.nl
Ik heb een subdomein webmail.bedrijf.nl
beide domein namen verwijzen naar mijn externe IP Adres.
Via bedrijf.nl kom ik gewoon op mijn home page.
Via webmail.bedrijf.nl word ik via een Host header geredirect naar https://bedrijf.nl/owa
Nu wil ik een SSL certificaat aanvragen, maar ik weet even niet welke gegeven ik moet gebruiken.
Zie voorbeeld hieronder:
In het voorbeeld hieronder wordt een CSR aangemaakt waarbij exchange.xolphin.nl de volledige domeinnaam (FQDN) van de server is. Het commando komt er als volgt uit te zien:
New-ExchangeCertificate -GenerateRequest:$True -SubjectName "C=NL, O=Xolphin, L=Heerhugowaard, S=Noord-Holland, CN=exchange.xolphin.nl" -Force -FriendlyName Xolphin -Keysize 2048 -Path c:\xolphin.csr -privatekeyExportable:$true
------------------------------------------------------------------------------
Moet ik nu webmail.bedrijf.nl op de plek invullen waar nu exchange.xolphin.nl staat, of bedrijf.nl/owa ?
Alvast bedankt.