Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie gebruikt Emule?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar eens bedacht dat ik een beetje meer willen weten over computers, software en hardware. ik wil daarom mensen vragen op tweakers die mij hiermee kunnen helpen

als eerste zou ik willen weten hoe je Emule op een goede manier installeerd, ik heb namelijk het probleem dat ik het progamma wel geinstalleerd heb gekregen, maar hij wil geen verbinding maken servers

Wie kan mij hierbij helpen?

Xperia1985

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
bestaat emule nog dan?

[ Voor 10% gewijzigd door LED-Maniak op 08-01-2011 12:20 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:15:
als eerste zou ik willen weten hoe je Emule op een goede manier installeerd, ik heb namelijk het probleem dat ik het progamma wel geinstalleerd heb gekregen, maar hij wil geen verbinding maken servers
Dan zul je toch moeten vertellen wat je precies gedaan hebt, hoe ingesteld, firewalls, poorten forwarden, hoe getest, etc. Je geeft namelijk geen enkele specifieke informatie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:16
Ik zou geen Emule gebruiken, dat is van lang geleden. Zou ook niet weten hoe en of het nog werkt. Ga een beetje googelen op het gebruiken van Usenet en Torrents.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jesserr schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:30:
Ik zou geen Emule gebruiken, dat is van lang geleden. Zou ook niet weten hoe en of het nog werkt. Ga een beetje googelen op het gebruiken van Usenet en Torrents.
Lang geleden? eMule is nog best actief hoor. :)
En genoeg mee te vinden, als je weet waar je moet zoeken.
Welke foutmelding geeft eMule?

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 08-01-2011 12:35 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Jesserr schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:30:
eens, heb eMule onlangs nog gebruikt. persoonlijk vind ik het bagger.

Torrents is natuurlijk weer wat anders :P

(www.utorrent.com , www.isohunt.com)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 14:18 ]

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb maar eens bedacht dat ik een beetje meer willen weten over computers, software en hardware. ik wil daarom mensen vragen op tweakers die mij hiermee kunnen helpen

Wie kan mij hierbij helpen?

Xperia1985
Je moet de server instellen. Ik heb dit via een url gedaan. Moet je even googlen, weet niet meer waar ik het vandaan heb gehaald.

Ik heb gisteravond de emule plugin voor Bitcomet gedownload. Wat gegoogeld voor instellingen enzo, maar ik snap er nog geen bal van eigenlijk.

Ik heb paar torrents lopen via bitcomet, deze verschijnen automatisch in de emule scherm (show emule plugin window enabled). Dus kan ik aannemen dat emule de torrents-dls helpt te versnellen?

Via emule search functie heb ik wat gevonden en heb deze toegevoegd. Deze ed2k files worden dus alleen via emule gedownload los van bitcomet?

Ik heb de poorten, connecties ed ingesteld, maar ik vind de snelheid vies tegenvallen.
Torrents lopen veel sneller.

[ Voor 35% gewijzigd door 330d op 14-04-2011 18:11 ]

Pagina: 1