Ik weet niet goed waar ik het moet vragen maar ik zoek me een ongeluk op het internet en kan eigenlijk niet zo goed vinden wat ik zoek.
Ik zoek een stuk forumsoftware met een aantal functionaliteiten:
Basic functies:
Userbeheer en groepen (registranten, leden, sponsoren, admins etc)
Daarnaast wil ik:
Berichten taggen, zodat waardevolle replies en technische info getagd en makkelijk terug gevonden kunnen worden.
Een soort social networking maken, waarbij je een soort facebook-achtige update krijgt van de statussen van medeforum (club) gebruikers. Het profiel wat je daarbij aanmaakt is sterk te gebruiken in de rest van de software (zoals foto's etc).
Ik kan van alles ee nbeetje vinden maar niet zozeer waarin ik dit kan integreren. Het hoeft zelfs niet eens gratis, het moet gewoon goed werken.
Misschien dat iemand mij de goeie richting op kan wijzen?
Ik zoek een stuk forumsoftware met een aantal functionaliteiten:
Basic functies:
Userbeheer en groepen (registranten, leden, sponsoren, admins etc)
Daarnaast wil ik:
Berichten taggen, zodat waardevolle replies en technische info getagd en makkelijk terug gevonden kunnen worden.
Een soort social networking maken, waarbij je een soort facebook-achtige update krijgt van de statussen van medeforum (club) gebruikers. Het profiel wat je daarbij aanmaakt is sterk te gebruiken in de rest van de software (zoals foto's etc).
Ik kan van alles ee nbeetje vinden maar niet zozeer waarin ik dit kan integreren. Het hoeft zelfs niet eens gratis, het moet gewoon goed werken.
Misschien dat iemand mij de goeie richting op kan wijzen?