Ik heb een aantal weken geleden een sbs 2003 server omgezet naar sbs 2008 met exchange 2007 met alle laatste updates en service packs. Werkstation draait windows 7 pro met outlook 2007 sp2.
Ik heb een probleem met het aanzetten van de afwezigheidsmelding in Outlook 2007
Na een tijdje wachten komt outlook terug met de melding "De instellingen voor afwezigheid kunnen niet worden weergegeven omdat de server momenteel niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw."
Via Webaccess kan ik het wel aanzetten
In mijn DNS zie ik de volgende Forward Lookup Zone staan.
* _msdcs.domain.local
* domein.local
* remote.domain.nl
Ik heb een SRV record toegevoegd aan remote.domain.nl met de volgende opties:
* Service: _autodiscover
* Protocol: _tcp
* Port Number: 443
* Host: remote.domain.nl
Ook heb ik een nieuw root zone aangemaakt domain.nl en daar ook een SRV record aan toegevoegd.
Nu krijg ik een vraag over een certificaat, maar daarna krijg ik alsnog dezelfde foutmelding.

Als ik outlook test krijg ik de onderstaande fouten

We maken gebruik van de Pop3 connector en de SMTP server van de Internet Provider.
Ik heb ook fix my network geprobeerd. Dat gaf aan dat de IPV6 configuratie niet goed was en heeft dat gerepareerd.
Als ik naar https://domain.local/autodiscover/autodiscover.xml toe surf dan krijg ik een certificaat te zien en wordt er gevraagd om een username en password, maar wat ik ook invul ik kom er niet doorheen.
Ergens staat er iets niet goed, maar ik kan maar niet achterhalen wat. Iemand nog ideeën ?
Ik heb een probleem met het aanzetten van de afwezigheidsmelding in Outlook 2007
Na een tijdje wachten komt outlook terug met de melding "De instellingen voor afwezigheid kunnen niet worden weergegeven omdat de server momenteel niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw."
Via Webaccess kan ik het wel aanzetten
In mijn DNS zie ik de volgende Forward Lookup Zone staan.
* _msdcs.domain.local
* domein.local
* remote.domain.nl
Ik heb een SRV record toegevoegd aan remote.domain.nl met de volgende opties:
* Service: _autodiscover
* Protocol: _tcp
* Port Number: 443
* Host: remote.domain.nl
Ook heb ik een nieuw root zone aangemaakt domain.nl en daar ook een SRV record aan toegevoegd.
Nu krijg ik een vraag over een certificaat, maar daarna krijg ik alsnog dezelfde foutmelding.

Als ik outlook test krijg ik de onderstaande fouten

We maken gebruik van de Pop3 connector en de SMTP server van de Internet Provider.
Ik heb ook fix my network geprobeerd. Dat gaf aan dat de IPV6 configuratie niet goed was en heeft dat gerepareerd.
Als ik naar https://domain.local/autodiscover/autodiscover.xml toe surf dan krijg ik een certificaat te zien en wordt er gevraagd om een username en password, maar wat ik ook invul ik kom er niet doorheen.
Ergens staat er iets niet goed, maar ik kan maar niet achterhalen wat. Iemand nog ideeën ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.