Keylogger gezocht want mijn laptop doet raar!

Pagina: 1
Acties:
  • 575 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 23:09
Ik heb regelmatig het volgende probleem (ook nu GRRR): tijdens het typen van tekst verpringt willekeurkig (kan dus na iedere toetsaanslag zijn) mijn cursorpositie naar een andere regele op positie. Ik word er gek van want doorwerken is er zo niet bij als halve zinnen compleet door elkaar staan.

Het is een zakelijke laptop maar onze ICT afdeling doet er geen reet mee, herstart maar. Ik kan en wil daarom ook geen vage shit installeren. Ik wil gewoon meteen bekijken als mijn cursorpositie verspringt wat het programma gelogd heeft als ie verspringt (laatste letter was een t voordat hij versprong: is er dan een pijl omhoog commando verstuurd? Hopelijk kom ik dan wat verder, het heeft zeker niks te maken met het perongelijk raken van de touchpad of iets. Er is wat irritants aan de hand.

Betreft overigens een Dell E6400 en nu hou ik er mee op want ik heb nu zonder overdrijven al 6 keer wat moeten corrigeren, zwaar irri! Hopelijk heeft iemand iets eenvoudigs en onschadelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Lig je niet toevallig met je hand of vinger op de touchpad?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:34
Eens met Bor de Wollef, vaak is er wel een schuifje of toetscombinatie (fn+ f5 ofzo) waarmee je de touchpad even kunt uitschakelen, anders zou je nog een los toetsenbord kunnen proberen, maar ik vermoed dat je per ongeluk met je vingers/handen je touchpad aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Bor de Wollef schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:01:
Lig je niet toevallig met je hand of vinger op de touchpad?
De meest waarschijnlijke optie. Ik heb ooit overwogen m'n linker duim te amputeren :P

Pak een extern toetsenbord en het is opgelost. Of plak een stuk karton over je touchpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 15:53
Je tikt waarschijnlijk onbewust op de touchpad, bekend probleem. Kijk eens naar de instellingen van je touchpad. Waarschijnlijk is er een optie dat de touchpad automatisch uitgeschakeld kan worden tijdens typen.
Die optie inschakelen. Dat betekent dat zodra je begint te typen, de klikfunctie van de touchpad even niet reageert. Zodra je stopt met typen, reageert het natuurlijk weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Andere optie is dat je TB kortsluiting maakt, bijvoorbeeld naat er drinken/vloeistoffen overheen gegaan zijn.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Niet mee klooien maar naar je eigen ICT gaan en het ding opnieuw laten inspoelen.
Je zegt dan wel dat je geen rare dingen wil installeren, maar je topictitel suggereert heel wat anders waar wij hier niet aan mee gaan werken.

[ Voor 24% gewijzigd door alt-92 op 08-01-2011 14:25 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.