Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een php/ mysql script voor web link management

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een php / mysql script (of andere taal) om een persoonlijke startpagina te maken.
Het gaat er met name om dat ik op de pagina zelf online links kan plaatsen en bewerken. Bij voorkeur zowel tekst links als plaatjes (voor de website die ik het meest bezoek). Daarnaast wil ik er een zoek blok voor google, een notitie blok en een kalender er opzetten, maar dit is geen must.

Het moet geen zwaar pakket zijn zoals bijvoorbeeld I-Google of Netvibes.
Toen ik aan het zoeken was stuiten ik op de volgende website.: http://www.aboogy.com/?page=demo
Deze demo geeft eigenlijk exact weer wat ik zoek. Alleen is deze website online zoals I-Google. Ik wil deze juist kunnen draaien vanaf mijn eigen webserver.

Het is bedoelt voor 1 gebruiker (voor mij dus) maar een script voor meerdere gebruikers/pagina's is ook prima.

Voorheen had ik al een keer zo'n pagina gemaakt, door gebruik te maken van een cms systeem met modules. Echter was dit wel een beetje overkill voor het beheren van 1 pagina voor 1 gebruiker.

Ik had verwacht dat wat ik zocht inmiddels wel te vinden zou zijn op internet, maar naast wat mini scriptjes en een hoop online varianten heb ik helaas niets kunnen vinden.

Mogelijk weten jullie wel een website waar ik kan downloaden wat ik zoek?

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:39
Ga een beetje HTML leren. Dan ben je veel flexibeler op termijn en je leert er nog wat van ook :). Voor dit soort dingen lijkt elke soort applicatie al overkill.

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

Verwijderd

Topicstarter
storeman schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:33:
Ga een beetje HTML leren. Dan ben je veel flexibeler op termijn en je leert er nog wat van ook :). Voor dit soort dingen lijkt elke soort applicatie al overkill.
Tja, ooit al is HTML PHP / Mysql geleerd (de basis dan) maar met al die makkelijke maar mooie systemen van tegenwoordig zoals cms ben ik dat wel weer verleerd. Of beter gezegd, wat lui geworden :).
Ben nog wel goed in knippen en plakken daarom is een notitie blok enzo dus ook geen must. Die krijg ik er zelf nog wel in geplakt.

Voor de duidelijkheid ik zoek wel iets wat er nog een beetje leuk uitziet zoals die aboogy demo. Niet een simpel scriptje wat alleen een weblink naar een database kan schrijven.