Ik heb een Thrustmaster Force feedback stuur, en daarvan doen de schakelaars van de versnellingspook het al lang slecht. Het zijn schakelaartjes op de printplaat, en die werken doordat je een metalen schijfje indruk met een kunststof blokje, en dat metalen schijfje maakt dan contact.
Ik wil er graag één vervangen, maar ze zijn niet zo gemakkelijk te vinden. Diverse electrawinkels hebben wel dit soort schakelaars maar die zijn allemaal veel te klein. Op internet krijg ik ze niet gevonden, met name omdat ik ook niet goed weet hoe die dingen heten.
Het gaat om deze

Afmetingen:
12x12mm, 7mm hoogte (onderkant kastje, bovenkant "plastic" knopje)
Met name de hoogte is natuurlijk belangrijk omdat de plastic versnellingshandel precies tot op t knopje drukt.
Ik heb er één open gemaakt, helaas niet meer te sluiten (ik gebruik de versnellingspook alleen als handrem, rally) dus één functionerende zou voldoende zijn. Als ik onder t plastig knopje een stukje papier doe dan doet ie t wel weer goed, blijkbaar worden ze niet voldoende ingedrukt.
Iemand een idee waar ik deze schakelaars kan krijgen?
Een open gemaakte:
http://www.stefijn.com/in...JkNTIxY2RmMjA4MDU1MmE0YjM
Ik wil er graag één vervangen, maar ze zijn niet zo gemakkelijk te vinden. Diverse electrawinkels hebben wel dit soort schakelaars maar die zijn allemaal veel te klein. Op internet krijg ik ze niet gevonden, met name omdat ik ook niet goed weet hoe die dingen heten.
Het gaat om deze
Afmetingen:
12x12mm, 7mm hoogte (onderkant kastje, bovenkant "plastic" knopje)
Met name de hoogte is natuurlijk belangrijk omdat de plastic versnellingshandel precies tot op t knopje drukt.
Ik heb er één open gemaakt, helaas niet meer te sluiten (ik gebruik de versnellingspook alleen als handrem, rally) dus één functionerende zou voldoende zijn. Als ik onder t plastig knopje een stukje papier doe dan doet ie t wel weer goed, blijkbaar worden ze niet voldoende ingedrukt.
Iemand een idee waar ik deze schakelaars kan krijgen?
Een open gemaakte:
http://www.stefijn.com/in...JkNTIxY2RmMjA4MDU1MmE0YjM
[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 07-01-2011 20:37 ]