Ik heb al jaren een Paypal rekening, icm met een Visacard, werkt perfect. Nu heb ik onlangs echter weer eens een betaling ontvangen sinds lange tijd, dus weer bankrek. gekoppeld, (was eerder al geverifieerd) overgemaakt, geen probleem zover. Echter nu incasseert Payapl alle betalingen rechtstreeks van de bankrek. Ik wil echter mijn Visa hiervoor gebruiken.
Kan je deze betaalvoorkeur aangeven? Bankrek. of Visa? Of moet ik dan noodgedwongen de bankrekening weer ontkoppelen/verwijderen?
Punt is dat er nu 1 of betalingen lopen die eerst geïncasseerd moeten worden voordat ik de bankrek. kan verwijderen. Kan ik wel afwachten eerst, maar hoe kies een je dus een default betaalmethode?
Kan je deze betaalvoorkeur aangeven? Bankrek. of Visa? Of moet ik dan noodgedwongen de bankrekening weer ontkoppelen/verwijderen?
Punt is dat er nu 1 of betalingen lopen die eerst geïncasseerd moeten worden voordat ik de bankrek. kan verwijderen. Kan ik wel afwachten eerst, maar hoe kies een je dus een default betaalmethode?