Paypal met bankrek. - betaalvoorkeur

Pagina: 1
Acties:

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:42
Ik heb al jaren een Paypal rekening, icm met een Visacard, werkt perfect. Nu heb ik onlangs echter weer eens een betaling ontvangen sinds lange tijd, dus weer bankrek. gekoppeld, (was eerder al geverifieerd) overgemaakt, geen probleem zover. Echter nu incasseert Payapl alle betalingen rechtstreeks van de bankrek. Ik wil echter mijn Visa hiervoor gebruiken.

Kan je deze betaalvoorkeur aangeven? Bankrek. of Visa? Of moet ik dan noodgedwongen de bankrekening weer ontkoppelen/verwijderen?

Punt is dat er nu 1 of betalingen lopen die eerst geïncasseerd moeten worden voordat ik de bankrek. kan verwijderen. Kan ik wel afwachten eerst, maar hoe kies een je dus een default betaalmethode?

• pennywiser
Gevonden, voor reference:

Het zit onder: Profile - More options - My preapproved payments - en dan staat er: Set Available Funding Sources .

Goed verstopt, zal wel een reden hebben.

Ik herinnerde met dat je ook tijdens een betaling kan kiezen welke manier van betalen je wil.

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Die instelling geldt alleen voor automatische betalingen.

Voor zover ik weet, is dit niet instelbaar. Je kunt inderdaad wel per keer dat je betaalt, aangeven waar het geld vandaan moet komen door in het betaalscherm de opties open te klappen.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• pennywiser
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:44:
Die instelling geldt alleen voor automatische betalingen.

Voor zover ik weet, is dit niet instelbaar. Je kunt inderdaad wel per keer dat je betaalt, aangeven waar het geld vandaan moet komen door in het betaalscherm de opties open te klappen.
Ik kom er net achter idd. Rest mij niets dan bankrek. er weer uit te slopen.

Dat gemanipuleer is zo ergerlijk, niet alleen Paypal overigens... :(

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-01 16:42

swtimmer

Ontrafelt het leven!

pennywiser schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 21:43:
[...]

Ik kom er net achter idd. Rest mij niets dan bankrek. er weer uit te slopen.

Dat gemanipuleer is zo ergerlijk, niet alleen Paypal overigens... :(
En iedere keer dat je hem op CC zet (iig in het begin had ik dat) krijg je de vraag of je niet echt je bankrekening wil gebruiken want paypal is zelf o zo veilig :')