Toon posts:

Geen internet door Diagnostics policy Service

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Dames en Heren,

Afgelopen woensdag heb ik een compleet nieuwe systeem in elkaar gezet.
Windows 7 32bit Ultimate geïnstalleerd.

En alles liep prima, Ook internet.

Nu heb ik gister avond een aantal Updates gedraaid.

En kon ik vanochtend niet meer op internet. er was totaal geen netwerk verbinding.

Ik heb de trobelshoot gebruikt en hier geeft ie aan dat er een probleem is met de
The Diagnostics Policy Service.

internet doet het nog wel prima op mijn laptop. heb er geen router tussen mijn modem en PC.

Ik heb geprobeerd om het systeem terug te zetten voor de updates en volgens mij is dit gelukt. dit heb ik gedaan Via System Restore.

Maar het probleem is het zelfde gebleven

Zou iemand mij kunnen helpen om mijn mooie nieuwe systeem weer op het web te krijgen. Ik ben niet heel erg handig met de software moet ik eerlijk bekennen.

Conclusie: internet deed het. nu niet meer en Windows zegt dat het door The Diagnostics Policy Service komt.

Alvast veel dank voor u hulp.

Groet Annewillem

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-02 23:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je modem rechtstreeks aan je PC hangt, hoe internet je dan op je laptop :? Of is je modem ook een WLAN router tegelijk :?

Verder: Heb je zelf al gegoogled wat dit zou kunnen zijn? Ik vind op "Diagnostics Policy service" namelijk letterlijk 9 miljoen hits, ook over internet dat het niet meer doet :)
Bijvoorbeeld hier: http://nl.hardware.info/f...d-nu-heb-ik-geen-internet!

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb de kabel er uitgehaad en in de laptop gedaan. daar door heb ik nog wel intenet op me laptop.

Heb het modem al aan en uit gedaan.

Ik zal nog eens goed gaan kijken op internet.

Maar als iemand nog een goed tip heeft en zeker weet dat die werkt hoor ik het erg graag

Verwijderd

The Eagle schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:12:
Als je modem rechtstreeks aan je PC hangt, hoe internet je dan op je laptop :? Of is je modem ook een WLAN router tegelijk :?

Verder: Heb je zelf al gegoogled wat dit zou kunnen zijn? Ik vind op "Diagnostics Policy service" namelijk letterlijk 9 miljoen hits, ook over internet dat het niet meer doet :)
Bijvoorbeeld hier: http://nl.hardware.info/f...d-nu-heb-ik-geen-internet!
Modems dezer dagen zijn idd met ingebouwde WLAN chip
denk aan thomson en siemens modems.
vond trouwens deze oplossing op het eerder genoemde forum.
Een paar minuten met Google:

http://social.technet.microsoft.com/...-371af19b3af5/

SOLUTION:

1. Go to device manager.
2. Uninstall all the network devices including the network card.(Don't delete the driver)
3. Restarted the computer and it automatically found and installed the network card and the driver for it.
4. Wholla, the internet and associated groceries worked normally again

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 20:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Beste dames heren.

bedankt voor de hulp.

Ik heb mijn systeem nogmaals terug gezet naar het moment na de instalattie.

tot nu toe doet alles het nog. heb alles weer geupdate en het gaat nog goed.

Nogmaals bedankt voor de hulp.

Groet Annewillem