Beste Dames en Heren,
Afgelopen woensdag heb ik een compleet nieuwe systeem in elkaar gezet.
Windows 7 32bit Ultimate geïnstalleerd.
En alles liep prima, Ook internet.
Nu heb ik gister avond een aantal Updates gedraaid.
En kon ik vanochtend niet meer op internet. er was totaal geen netwerk verbinding.
Ik heb de trobelshoot gebruikt en hier geeft ie aan dat er een probleem is met de
The Diagnostics Policy Service.
internet doet het nog wel prima op mijn laptop. heb er geen router tussen mijn modem en PC.
Ik heb geprobeerd om het systeem terug te zetten voor de updates en volgens mij is dit gelukt. dit heb ik gedaan Via System Restore.
Maar het probleem is het zelfde gebleven
Zou iemand mij kunnen helpen om mijn mooie nieuwe systeem weer op het web te krijgen. Ik ben niet heel erg handig met de software moet ik eerlijk bekennen.
Conclusie: internet deed het. nu niet meer en Windows zegt dat het door The Diagnostics Policy Service komt.
Alvast veel dank voor u hulp.
Groet Annewillem
Afgelopen woensdag heb ik een compleet nieuwe systeem in elkaar gezet.
Windows 7 32bit Ultimate geïnstalleerd.
En alles liep prima, Ook internet.
Nu heb ik gister avond een aantal Updates gedraaid.
En kon ik vanochtend niet meer op internet. er was totaal geen netwerk verbinding.
Ik heb de trobelshoot gebruikt en hier geeft ie aan dat er een probleem is met de
The Diagnostics Policy Service.
internet doet het nog wel prima op mijn laptop. heb er geen router tussen mijn modem en PC.
Ik heb geprobeerd om het systeem terug te zetten voor de updates en volgens mij is dit gelukt. dit heb ik gedaan Via System Restore.
Maar het probleem is het zelfde gebleven
Zou iemand mij kunnen helpen om mijn mooie nieuwe systeem weer op het web te krijgen. Ik ben niet heel erg handig met de software moet ik eerlijk bekennen.
Conclusie: internet deed het. nu niet meer en Windows zegt dat het door The Diagnostics Policy Service komt.
Alvast veel dank voor u hulp.
Groet Annewillem