Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Ben nieuw hier, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb een nieuwe BB 9800 die sinds gisteren heel raar doet: er staat steeds 'De pagina die u hebt opgevraagd is gemaakt met behulp van formuliergegevens. Deze pagina is niet meer beschikbaar. Als u de gegevens opnieuw indient, bla bla bla, wilt u de gegevens opnieuw indienen?"

Als ik op 'ja' of 'nee' druk, komt de melding nog 1 keer terug. Dan kan ik de telefoon weer normaal gebruiken, maar elke 10 seconden staat die melding weer over het hele scherm. Hoe krijg ik dat weg? Telefoon aan en uit zetten heb ik al geprobeerd, melding blijft komen. Heel vervelend.

Groetjes,

Suzan.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe "nieuw" is de BB; neem aan dat je allicht even de leverancier kan bellen of langslopen?

Krijg het vermoeden dat de melding komt van een browser of iets dergelijks; heb je iets raars gedaan met internet de afgelopen uren/dagen?

[ Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 07-01-2011 15:43 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Heb hem een paar dagen hij is naar me verzonden via Vodafone. Belde hen maar daar werd ik niets wijzer van. N.a.v. je tip heb ik in mijn browser gekeken en gewoon een andere website aangeklikt enneh... toen was de rare melding weg. Ahum.

*voelt zich nu beetje blond*

Maar heel erg bedankt voor je tip dus! Handig dat tweakersforum! Moet ik nu deze topic sluiten of weggooien of zo?

Fijn weekend!