Toon posts:

LG 32LE5300 + upc digi = geregeld geen signaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ouders hebben een tijdje geleden de LG 32LE5300 gekocht. Ze hebben UPC digitale tv. Nu is het zo dat wanneer ze tv hebben gekeken, deze daarna uitschakelen en vervolgens binnen een half uur ofzo weer aan willen zetten, dat het signaal het niet doet.

Het enige wat dan werkt (meestal, niet altijd) is de stroom van de tv en de upc te halen en daarna weer opnieuw proberen. Ik heb het idee dat dit niet aan de UPC box ligt maar aan de tv. Hebben meer mensen hier last van? En iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Bedankt voor de moeite.

Verwijderd

Ik zou niet te snel gaan twijfelen aan de TV. Met mijn HD DVR van UPC heb ik een vergelijkbaar probleem gehad. Door terug te gaan naar de fabrieksinstelling van de decoder werd het opgelost.

U kunt via onderstaande stappen uw mediabox terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

1.Ga naar het Hoofdmenu en kies voor Instellingen.
2.Ga naar Fabrieksinstellingen en geef uw pincode in (standaard 0000).
3.Druk nu op de OK knop op uw afstandsbediening, de mediabox zal daarna uit- en aangaan.
4.Als de mediabox weer is opgestart, zal een keuzescherm met verschillende landen te zien zijn. Kies voor Nederland en druk op de OK knop.
5.Voer nu de activeringscode van uw gemeente in, gevolgd door het drukken op de OK knop. De activeringscode van uw gemeente vindt u in het overzicht activeringscode UPC Digitale TV.
6.Volg daarna de stappen om de installatie af te ronden.

Verwijderd

Topicstarter
Thx. Gaan we dat even proberen! Ze gaan wel eerst even alles wat opgenomen is afkijken, anders zijn ze dat misschien straks kwijt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:43:
Thx. Gaan we dat even proberen! Ze gaan wel eerst even alles wat opgenomen is afkijken, anders zijn ze dat misschien straks kwijt...
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Je bestanden blijven gewoon beschikbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thx!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, het heeft niet mogen baten. Nog steeds het bovenstaande probleem... Zal het dus waarschijnlijk toch aan de tv liggen..?
Pagina: 1