Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben op zoek naar een soort digitale agenda/organiser. Mn vriendin heeft een IPod touch met een dergelijke functionaliteit en dat spreekt me erg aan. Dat ding is echter iets van 160 Euro en dan betaal ik naast die agendafunctionaliteit veel geld voor allerlei spul dat ik toch niet gebruik.

Zijn er tegenwoordig nog goede andere alternatieven of zit dit alleen in dure telefoons/mp3?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:17:
Hallo, ik ben op zoek naar een soort digitale agenda/organiser. Mn vriendin heeft een IPod touch met een dergelijke functionaliteit en dat spreekt me erg aan. Dat ding is echter iets van 160 Euro en dan betaal ik naast die agendafunctionaliteit veel geld voor allerlei spul dat ik toch niet gebruik.

Zijn er tegenwoordig nog goede andere alternatieven of zit dit alleen in dure telefoons/mp3?
De iPod is daarvoor helemaal niet zo duur. Een simpele pda met Windows Mobile (HP iPAQ) is al duurder.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zie ze tegenwoordig eigenlijk niet meer, vooral omdat elke smartphone deze functionaliteit al heeft en er steeds goedkopere smartphones komen. Je kan kijk naar de Orange San Francisco bijvoorbeeld, voor 140 euro een volledige smartphone met dus alle mogelijkheden die daarbij komen kijken.

En een iPod niet duur daarvoor? Er zijn goedkopere smartphones die veel meer kunnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 07-01-2011 10:23 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:28
Wat jij zoekt is een "simpele" PDA niet meer niet minder... Die dingen worden echter steeds meer verbannen door de smartphones. Kijk eens in de vraag en aanbod hoek. Of wil je hem perse nieuw hebben? Dan zou ik op Ebay eens kijken voor een simpele pda.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tsurany schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:22:
En een iPod niet duur daarvoor? Er zijn goedkopere smartphones die veel meer kunnen.
Ik neem aan dat je dan de goedkopere LG's, Samsungs en Nokia's met vaak een eigen besturingssysteem bedoelt? Die zijn niet zo gebruiksvriendelijk als de iPod, waarop de agendafuncties basic zijn, maar wel prima uitgewerkt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee ik bedoel een telefoon zoals de San Francisco, die is voor 100 pond in Engeland te koop en voor 140 euro te importeren. Dan heb je een volledige Android smartphone waar dus ook gewoon telefoon functionaliteit in zit. Ja het is nog steeds te duur als je enkel de agenda functionaliteit gebruikt, maar ik vrees dat simpele pda's gewoon niet meer populair zijn. Misschien dat er Android MP3 spelers opkomen die je voor een euro of 60 kan kopen? Als je er gewoon apps op kan zetten zou dat ook een optie zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:22:
Ik zie ze tegenwoordig eigenlijk niet meer, vooral omdat elke smartphone deze functionaliteit al heeft en er steeds goedkopere smartphones komen. Je kan kijk naar de Orange San Francisco bijvoorbeeld, voor 140 euro een volledige smartphone met dus alle mogelijkheden die daarbij komen kijken.

Die ziet er wel grappig uit ja. Kan je eigenlijk dan wel met die Engelse telefoon hier bellen?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jup, gewoon zelfde netwerk. Is ook topic over in Android subforum.

Pagina: 1