Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is het geval. Ik wilde mijn desktop kwalificeren onder Windows 7 64 bit maar kreeg de melding dat ik accustroom gebruikte. Begrijp niet hoe dit kan want dit is gewoon een desktop pc die aan het net hangt. Weet iemand wat hier aan de hand is en wat ik hieraan kan doen.

Mijn pc config:
Intel Core i7 920
Gigabyte GA-EX58-UD5
Corsair Dominator 6GB DDR3-1600 CL8 kit
Gigabyte GV-R587UD-1GD
OCZ Vertex 2 Extended 120GB
2x Samsung Spinpoint F1 750GB (32MB)
Optiarc AD-7240S-0B
Corsair HX850W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Wat bedoel je met kwalificeren? Het bepalen van de Windows Experience Index?
Staat er bij je energieinstellingen in het configuratiescherm iets over een accu?
Is dit een nieuw systeem? Heeft het wel gewerkt? Is het een schone installatie? Waar komt je installatiemedium vandaan?

[ Voor 27% gewijzigd door Rupie op 07-01-2011 10:54 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Heb je toevallig een UPS ingesteld staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja met kwalificeren bedoel ik de Windows Experience Index.
Bij de energie instellingen staat niks over accu.
Nee is geen nieuw systeem. Heb het al een tijdje maar tis wel een schone installatie. Heb namelijk de SSD geinstalleerd. Installatie medium is niet geheel legaal verkregen. Maar daar ga ik vanavond verandering in brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Het is waarschijnlijk een bug die in de versie zit die jij hebt gedownload/gekregen. Als je hem nou op een legale wijze had verkregen, had je boos microsoft kunnen bellen, nu kan dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:13
En check ook even of je bios nog up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks mensen, ik meld mij terug als ik vanavond de boel geherinstalleerd heb op de legale manier :)

UPDATE

Computer opnieuw op een legale manier geherinstalleerd. Nu werkt de indexering wel gewoon dus.....

Ik kom nu op een indexering uit van 7.4. Dat is toch niet verkeerd. Kom er nu achter dat de processor en geheugen achterblijven in prestaties 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 11:35 ]

Pagina: 1