Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sukeltje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 10:48
Hey,

Ik heb vandaag een blue-ray speler (Samsung bd-c5500) bij de mediamarkt in de aanbieding gekocht.
Mooi ding, voldoet aan alles wat ik er mee wil behalve het feit dat de speler wifi ready is.

Is prima natuurlijk, wist ik ook. Maar nu vraag ik me af wat voor een wifi adapter / module ik hier in moet doen.
Iemand enig idee en waar ik dit kan halen?

Groet,

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:24
Staat niet in de handleiding? Zou dat bijzonder apart (en brak) vinden.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sukeltje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 10:48
Brad Pitt schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:59:
Staat niet in de handleiding? Zou dat bijzonder apart (en brak) vinden.
Kon ik het eerst niet in vinden nu nog maar een keer gekeken en inderdaad het staat er in.

Voor anderen die dit eventueel zoeken:
Je hebt deze wifi dongle nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daakhaos
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-06-2023
Als we toch vragen gaan stellen: het is zeker niet mogelijk om met deze speler via Samba oid het netwerk te delen? Alleen via UPnP, of toch niet?

Ik ben namelijk niet zo onder de indruk van wat ie via het netwerk kan (heb hem even wired bekeken). In ieder geval lukt het me niet om een mkv van mijn NAS af te spelen, terwijl mijn Conceptronic CFULLHDMAi dat zonder problemen doet.

Kan dat een beperking van de UPnp-server zijn (TwonkyMedia)? Die is immers ook de oorzaak van het ontbreken van srt-ondersteuning, zo heb ik mij laten vertellen. Of is het een beperking van de Samsung BD-C 5500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Sukeltje schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:51:
Hey,

Ik heb vandaag een blue-ray speler (Samsung bd-c5500) bij de mediamarkt in de aanbieding gekocht.
Mooi ding, voldoet aan alles wat ik er mee wil behalve het feit dat de speler wifi ready is.

Is prima natuurlijk, wist ik ook. Maar nu vraag ik me af wat voor een wifi adapter / module ik hier in moet doen.
Iemand enig idee en waar ik dit kan halen?

Groet,

Richard
Richard,

Dit is natuurlijk een zoekvraagje, welke je met de handleiding/zoekopdracht wel kunt oplossen..
Zie ook Het algemeen beleid voor meer info voor het starten van een goed topic.

Slotje op deze.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.