Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Super Stunner
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04-2022
Iedereen nog de beste wensen!

Ok ik heb een probleem met MSN. Op de een of andere manier kan ik hiermee niet inloggen op mijn pc. Mijn OS is Windows XP sp3. Dit betreft een schone installatie die ik vorige week heb gedaan. Op een andere partitie heb ik Windows 7 Ultimate.

Dit probleem is al meer dan een week aan de gang. En MSN geeft telkens een foutmelding dat hij niet kan connecteren. Ik heb ondertussen al 3 verschillende MSN versies geprobeerd en ze werken alle 3 niet. Alleen de hele oude MSN die standaard in XP zit dat is de enige MSN die het wel doet. Wat opzich al vreemd is als je naar de foutmelding kijkt. Ik heb uit voorzorg ook de firewall uitgezet, netwerk kaarten gereset en router herstart maar alles resulteerde weer in de zelfde fout.

Het grappige is dat in Windows 7 MSN wel werkt. (dus het heeft niks met de hardware te maken), maar ik wil ook dat MSN gewoon op XP ook functioneert. A.u.b. niet met die onzin komen dat ik alleen maar 7 moet gaan gebruiken.

Edit: Oh jah bij de nieuwste versie geeft hij deze foutmelding -> Windows Live Communications Platform has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.

Ik zou op het moment niet echt meer weten hoe ik dit kan oplossen iemand een idee toevallig?

[ Voor 7% gewijzigd door Super Stunner op 06-01-2011 22:57 ]

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-11 11:37

Hoite

Goed verhaal

Heb je al gezocht naar de foutmelding? en zou je die ook hier willen vermelden?

Kijk voor de zekerheid even of de tijd in windows goed staat, is bij mij wel eens voorgekomen.
Check je windows/3rd party Firewall ook even, of zet het tijdelijk uit.

Lekker kort.