Toon posts:

Iemand bekend met de E-Pad? Uw mening a.u.b.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Luitjes, :)

Een maatje van me stuurde me een linkje over de E-Pad.
Geinige pad/tab voor weinig geld.

Chinese rommel of best wel het overwegen waard voor die paar centen?
Graag uw mening...

Bedankt alvast! _/-\o_

http://www.timcowarenhuis.nl/p/3743/art-54077-e-pad.html?c=5

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:20
Duur zeg.... Ik kwam onlangs namelijk deze tegen:
http://www.samenkopen.net/action_product/539531/607563
Volgens mij dezelfde tablet, alleen dan voor de helft van de prijs.

Verwijderd

300 euro voor een resistief touchscreen? Nou voor TS je kunt beter eens kijken naar de Archos 101. Heb je gewoon Nederlandse garantie en een capacitief touchscreen. pricewatch: Archos 101 Internet Tablet 16GB kost je rond de 335 euro.

Hier vind je een uitgebreid topic erover op GoT met ervaringen etc.: Archos 70 / 101 internet tablets

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 22:58 ]

• GENETX
Iig wel een met Android. Ik heb eens zo'n ding met Windows 7 in de MM gezien, echt, wat een bagger.

Ach en resistief, kan ook leuk zijn hoor. Iedereen is maar van dat cpacitief tegenwoordig, maar resistief heeft als voordeel dat je ook een pennetje kan gebruiken. En tbh, ik heb nooit echt het probleem gezien. Het blijft een touchschreen en je kan hem gewoon bedienen.

[ Voor 57% gewijzigd door GENETX op 07-01-2011 10:06 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12 22:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Resistief is niet voor niets op z'n rentree. Als je altijd alleen maar Windows CE apparaten hebt gebruikt kan ik me voorstellen dat je een pennetje niet erg vind. Maar software die echt gemaakt is voor vingerbediening (iOS, Android, Windows Phone 7, etc...) werken echt alleen maar goed met capacitieve schermen, juist omdat je geen pennetje meer hoeft en wilt gebruiken. Een pennetje is alleen maar een onhandige tool als alles voor gebruik met de vingers is gemaakt.

Daarnaast is 300 euro voor zo'n "E-pad" echt een achterlijke prijs inderdaad. Geef dan 200 euro meer uit voor iets wat ook echt werkt. Android 2.2 was al niet echt voor tablets gemaakt, laat staan Android 2.1.
(Ik weet dat het een groot verschil in prijs is, maar beter 500 euro nuttig besteed, dan 300 euro aan een apparaat wat een hel is om te gebruiken IMHO.)

[ Voor 28% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-01-2011 10:10 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• GENETX
--MeAngry-- schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:09:
Resistief is niet voor niets op z'n rentree. Als je altijd alleen maar Windows CE apparaten hebt gebruikt kan ik me voorstellen dat je een pennetje niet erg vind. Maar software die echt gemaakt is voor vingerbediening (iOS, Android, Windows Phone 7, etc...) werken echt alleen maar goed met capacitieve schermen, juist omdat je geen pennetje meer hoeft en wilt gebruiken. Een pennetje is alleen maar een onhandige tool als alles voor gebruik met de vingers is gemaakt.
En waarom zou dat niet goed werken dan? Het is niet zo dat je een pennetje moet gebruiken. Capacitief is wellicht iets beter, maar het werkt ook prima met resistief. Denk bv aan de HTC HD 2 die iedereen van Android voorziet. Hetzelfde met mijn oude Xperia X1 waar ik ook android op heb getest, werkt perfect.

Capacitief heeft 1 groot nadeel, je kan geen pennetje gebruiken. Daardoor falen deze tablets in mijn ogen: Ik kan geen aantekeningen schrijven 8)7

Er is namelijk maar weinig verschil in het gebruik met een vinger tussen resistief en capacitief, alleen dan moet je ze wel beide eens geprobeerd hebben. Ik heb zelf ook nog een Asus T91 tablet, ook resistief en ook dat werkt prima.

[ Voor 10% gewijzigd door GENETX op 07-01-2011 10:16 ]

Pagina: 1