vervanging toets macbook pro

Pagina: 1
Acties:

• rudyvandev
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2025
Beste tweakers,

Ik heb sinds kort een macbook pro 15 inch. Ik ben er erg tevreden mee alleen zit met een probleem.
Het probleem is dat de : toets los heeft gelaten. Het onderliggende mechanisme is een stukje van afgebroken. Nu was ik met dit probleem naar de APR gegaan alleen daar konden ze me niet verder helpen(ze wouden alleen tegen betaling van 150 euro mijn toetsenbord vervangen).

Ik heb al op ebay.com gekeken, daar kon ik een vervangende toets vinden. Alleen dan moet ik een paar week opwachten.

Hebben jullie enig idee hoe ik snel aan dit onderliggende mechanisme kan komen?

Alvast bedankt !

• rudyvandev
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2025
[

Hebben jullie enig idee hoe ik snel aan dit onderliggende mechanisme kan komen?
Hoe je het moet doen is geen probleem maar moet eerst zoals ik in mijn vraag vermelde het mechanisme hebben.

Verwijderd

rudyvandev schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:38:
[...]

[...]

Hoe je het moet doen is geen probleem maar moet eerst zoals ik in mijn vraag vermelde het mechanisme hebben.
Ow, dan hebben wij een kleine mis communicatie gehad. Kun je misschien ook een foto plaatsen, om je TS te verduidelijken?

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05-2025
ik neem aan dat hij de (scissor-) switch bedoelt. right?

op dit plaatje ziet die switch er nagenoeg hetzelfde uit als die van mijn laptop toetsenbord (een vaio f series). aangezien ik dat toetsenbord toch wilde vervangen ben ik misschien bereid om daar een switchje op te sturen :) dan kan je zelf even proberen of dat matched..

[ Voor 6% gewijzigd door kaesve op 07-01-2011 22:15 ]