Inloggen op Windows 7 werkt niet, wel vanaf Mac met smb

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker,

Ik heb op mijn windows machine een paswoord toegevoegd aan mijn useraccount.
Hierna heb ik via smb proberen in te loggen op mijn windows machine vanaf mijn mac, dit ging probleemloos.
Bij het inloggen vanop de mac vroeg hij het paswoord, na dit in te voeren krijg ik toegang tot mijn bestanden.
Maar, als ik nu mijn windows machine weer opstart en probeer in te loggen op mijn adminstrator account met dat paswoord krijg ik steeds de melding dat het een ongeldig paswoord is.

Elke hulp wordt geapprecieerd.

-nietsissimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:10

Slapstick

Me, myself or I

Weer inloggen op je mac, bestanden kopiëren. En even windows 7 opnieuw installeren.

Want hoe onschuldig het ook is, hier gaat men je niet helpen om een wachtwoord te omzeilen, daarvoor heb je google al ;)

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses, dat wist ik niet!
Maar, het probleem is al opgelost.
Windows 7 maakt onderscheid tussen het numerisch toetsenbord en shift+nummers boven je azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:07:
Ik heb op mijn windows machine een paswoord toegevoegd aan mijn useraccount.[...]

Maar, als ik nu mijn windows machine weer opstart en probeer in te loggen op mijn adminstrator account met dat paswoord krijg ik steeds de melding dat het een ongeldig paswoord is.
* alt-92 zoekt open doel:

Gevonden :P
Windows 7 maakt onderscheid tussen het numerisch toetsenbord en shift+nummers boven je azerty.
Dat doet élk OS. Daarom is het ook een toetsenbordindeling waar eventuele waarden met modifier keys (shift, ctrl) duidelijk worden aangegeven.

Keyboard. Geen OS zaak.

[ Voor 32% gewijzigd door alt-92 op 06-01-2011 21:21 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device