Youtube werkt niet meer opeens

Pagina: 1
Acties:

• BryanD
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-11-2025
Beste tweakers,

aller eerst wil ik even te kennen geven dat ik niet wist waar dit het beste terecht kon, dus ik dacht hier aangezien mijn vermoeden deze kant op ligt.

Ik ben een vervend youtube kijker en kijk dan ook graag in 720p (of1080). Echter de laatste paar dagen is het bufferen van 720p video's ZOOOOOO traag op alle video's dat ik dacht, wat is hier aan de hand, dus even wat gekeken tot ik op het slimme idee kwam om te kijken wat er zou gebeuren als ik een port forward deed in mijn router. poort 80 udp/tcp. Toen kon ik helemaal geen HD video's meer afspelen...dus heb ik de regel weg gehaald...echter kan ik nu nog steeds geen HD video's afspelen...

Zodra ik 720p of hoger selecteer staat er An error occurd, please try again later... niet dat dat veel helpt ofzo...

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Het wil niet in firefox / chrome / ie etc. Ik heb flashplayer net gedeinstalled en ook alweer opnieuw geinstaleerd, maar het werkt niet. Buffers / Cache leeg gegooid, werkt ook niet.

Ik snap er helemaal niets meer van.

B.v.d,

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-02 11:10
Werkt het wel op andere systemen in je huis? Ik zou eerst proberen te achterhalen of het in je (thuis)netwerk zit of in een specifiek systeem. Daarnaast even kijken of het enkel youtube is of ook op andere websites.

[ Voor 20% gewijzigd door Rupie op 07-01-2011 08:01 ]

Desktop | Server | Laptop

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:02

lier

MikroTik nerd

Port forward voor YouTube... 8)7

- Hoeveel CPU load zie je (in de taskmgr)?
- Kan je eens testen met een livecd?
- Heb je de computer al eens herstart?
- Heb je een router (en zou je eventueel zonder router kunnen proberen)?
- Heb je WiFi (zo ja, kan je eens met een kabel proberen)?
- Welke provider heb je?
- Kan je met een andere pc testen?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• BryanD
- Nog niet naar gekeken zal ik even doen
- nee, heb geen livecd
- nee nog niet
- Ja
- (wireless?) Ik zit bekabeld
- Ziggo
- Al gedaan ,zelfde resultaat, daarom denk ik niet dat reboot werkt.

Ligt dus binnen ons netwerk

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:09

NoFearCreations

3DPrint the world!

Probeer anders eerst even op Vimeo.com. Daar staan ook veel hoge kwaliteit filmpjes op.
*tip* Wagenwerks - New Film

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Flash uninstaller gedraaid terwijl al je browsers uit stonden? http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html

• BryanD
Ja flash gede-installed terwijl alle browsers uitstonden, @ vimeo moet ik thuis ff kijken, ben atm niet thuis

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:17
- Probeer eens je Ziggo router te rebooten (+ evt. extra switches)

Als het wel op een andere locatie werkt dan kun je PC uitsluiten en is het iets spefieks van je netwerk. Indien een reboot niet werkt is het misschien een idee om Ziggo te bellen met het verhaal dat Youtube het niet doet op alle PC's in je netwerk terwijl deze het wel doet bij de buren.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• BryanD
Ja inderdaad, zat ik ook al over na te denken om te doen, ik zal eerst nog even vimeo testen, dan zullen wij zien :)

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:17
BryanD schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:36:
Ja inderdaad, zat ik ook al over na te denken om te doen, ik zal eerst nog even vimeo testen, dan zullen wij zien :)
En, heb je het al opgelost?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• BryanD
Ja het is inmiddels opgelost met een router reset, echter duurt het bufferen nog ontzettend lang. En het vreemde is dat hij dat alleen bij video's van Battlefield Bad Company 2 doet... Bij bijvoorbeeld Call of Duty is hij binnen no-time what so ever klaar met bufferen, echter bij BFBC2 duurt het echt gewoon een kwartier voor een 8 minuten lange video..

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BryanD schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:30:
Ja het is inmiddels opgelost met een router reset, echter duurt het bufferen nog ontzettend lang. En het vreemde is dat hij dat alleen bij video's van Battlefield Bad Company 2 doet... Bij bijvoorbeeld Call of Duty is hij binnen no-time what so ever klaar met bufferen, echter bij BFBC2 duurt het echt gewoon een kwartier voor een 8 minuten lange video..
Ja, niet echt een vergelijkend warenonderzoek. Zoek wat random dingen op en kijk hoe het gaat. Ik heb op het ene moment ook supertraag ladende video's, waar andere video's zeer snel bufferen.

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:22:
[...]

Ja, niet echt een vergelijkend warenonderzoek. Zoek wat random dingen op en kijk hoe het gaat. Ik heb op het ene moment ook supertraag ladende video's, waar andere video's zeer snel bufferen.
Heb inderdaad hetzelfde probleem, veel video's zijn gewoon mijn goed bereikbaar/beschikbaar.
Ik ben al gestopt met mezelf afvragen hoe dit komt. Je kunt er niet echt een oplossing voor vinden denk ik.
Pagina: 1